skulle i ikke få lavet en hjemmeside det er langt lettere udnytte social medier google med mere med disse medier efter min mening vis man har en hjemmeside
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Delte meninger.. vi bruger ikke hjemmesider. Vi bruger Facebook bare. Det samme, som vi har valgt, at gøre med Cheap bar i Nørregade. Ej heller nogen hjemmeside.
Ved godt du siger unge i alderen 14-19år, men tænker samtidigt at det her er DK og vi har kultur for at drikke øl. Du finder nærmest ikke nogen i alderen 15år som ikke forbinder fest med alkohol. Er det fordi i ikke kan få alkoholbevilling eller er det bevidst at i har valgt alkohol fra?
Jeg tror godt på det kan blive en succes. Det kræver man kan holde en god fest (musik, folk nok og lækre mocktails). Send gerne en PM hvis du mangler inspiration til nogle lækre drinks, som ikke blot "mangler" alkohollen.
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
tak for ordene.. desværre er det meget svært, at få selv kommune til at støtte, selv om det vel er kommunes ansvar, at støtte op omkring sådanne projekter for unge.
Nå, men nu går indlægget ud på om der er nogle der har gavekort??