Når jeg siger "ubrugelig" så fortolkes det jo rigtig ringe på internetsprog og jeg mener selvfølgelig bare den ikke er fuldt ud optimeret til formålet.
Der står f.eks. Fotolia overalt på dine billeder hvilket giver et dårligt indtryk
Læs en masse om emnet og se på andre sider indenfor faget, eventuelt udenlandske.
selvfølgelige forskel på hvad folk siger men vis en der er søgemakine ekspert skriver svar tager jeg det mere som valid svar dog and på hvem det og jeg kender person
vis du slet ikke har med det område at gøre men svare skal det selvfølgelige tages med et endnu større gram salt med der skal være plads både til eksperter og ikke eksperter på forummet
Hej Mikael,
Jeg ved ikke helt om det er henvendt til mig eller bare generelt, men ud fra det med saltet tager jeg lige chancen og svarer dig.
Det jeg mener med at det skal tages med et gran salt er, at det ikke altid skal tages så tungt når folk siger at noget er ubrugeligt / noget amatøragtigt bras osv. For det er sommetider bare nogle personer der godt lige vil med indover koret.
Det har på ingen måde været min hensigt at sige der kun skal være plads til eksperter på noget som helst forum. Eksperter, selvbestaltede eller virkelige, kan sgu ofte være de værste ;)
Det var måske en dårlig formulering med saltet, men jeg håber du har forstået det bedre nu.
Når jeg siger "ubrugelig" så fortolkes det jo rigtig ringe på internetsprog og jeg mener selvfølgelig bare den ikke er fuldt ud optimeret til formålet.
Hej Philip,
Da du skrev dit indlæg var jeg igang med mit, så jeg vil bare lige sige at det jeg skrev deri, ikke var møntet på dig.
Det var en generel mening om at folk alt for ofte giver en hård medfart til andre, bare for medfartens skyld.
Jeg er med på at billederne skal udskiftes. De koster en krig at frikøbe fordi konkurrencen på billedet er meget lille, derfor har jeg ikke gjort det endnu.
kan jeg selv skifte theme????? og alle de indstillinger der er nu, forbliver de der så stadig.. links etc....
Jeg er med på at billederne skal udskiftes. De koster en krig at frikøbe fordi konkurrencen på billedet er meget lille, derfor har jeg ikke gjort det endnu.
Hej Lars,
Hvis det koster en krig, hvorfor så ikke selv tage et kamera med ud på en opgave en dag og tag dine egne billeder. Så bestemmer du helt selv både hvor du kan bruge dem og hvordan de skal se ud.
Hvis du har muligheden for det kan du måske endda finde en fotograf som kan gøre det indenfor dit budget eller synes det er en spændende nok opgave til at gøre det for portfoliofyld.
Er din kontrakt med din udbyder inklusiv ændring i indhold, altså en serviceaftale? For så må du bare kunne sende råmaterialet til dem og så sætter de det ind.
Er din kontrakt med din udbyder inklusiv ændring i indhold, altså en serviceaftale? For så må du bare kunne sende råmaterialet til dem og så sætter de det ind.
Jeg kan sende materiale til dem og de sætter dem ind. Problemet er at der går op til 14 dage i mellem jeg kan få fat på ham der "servicere" mig. så der sker ikke så meget andet end jeg betaler, og ind imellem får en henvendelse eller 2. Tit blot en forspørgsel på priser. Og da jeg er en temmelig ringe sælger, bliver det tit at de "ringer" tilbage. Det sker så ikke. ( Jeg er godt klar over at det er mine evner som sælger der er ringe) Derfor har jeg som forslået igår sat mig ned og lavet pakkeløsninger hvor de faktisk spare rigtig meget. Men andre siger jeg helt skal fjerne priser da det så indbyder til dialog men igen her er sælger problemet. Men det er en helt anden snak. Jeg vil først og fremmest have min side troværdig.
selvfølgelige forskel på hvad folk siger men vis en der er søgemakine ekspert skriver svar tager jeg det mere som valid svar dog and på hvem det og jeg kender person
vis du slet ikke har med det område at gøre men svare skal det selvfølgelige tages med et endnu større gram salt med der skal være plads både til eksperter og ikke eksperter på forummet
Hej Mikael,
Jeg ved ikke helt om det er henvendt til mig eller bare generelt, men ud fra det med saltet tager jeg lige chancen og svarer dig.
Det jeg mener med at det skal tages med et gran salt er, at det ikke altid skal tages så tungt når folk siger at noget er ubrugeligt / noget amatøragtigt bras osv. For det er sommetider bare nogle personer der godt lige vil med indover koret.
Det har på ingen måde været min hensigt at sige der kun skal være plads til eksperter på noget som helst forum. Eksperter, selvbestaltede eller virkelige, kan sgu ofte være de værste ;)
Det var måske en dårlig formulering med saltet, men jeg håber du har forstået det bedre nu.
Med venlig hilsen
Tommy
det var nu mest grundet jeg i anden tråden jeg lige har deltaget i var der visse der synes det mere skulle være ekspert forum der skulle svare , jeg er uenig så er lidt mere motiveret lige nu , da min mening det skal ikke kun være for eksperter amino.dk
derved var ikke helt henvendt til dig men dem som mener det andet at det skal mere blive et ekspert forum amino.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows