Hej KLOGE Aminoer Jeg har enide til en webshop - eller rettere flere - men samme model - blot forskellige produkter. Produkterne kan IKKE slge i samme webshop, så der skal være forskellige domæne til hver enkelt shop. Har overhovedet ingen kendskab til opbygning eller betalingssystem eller hvad der ellers kræves. Jeg skal nemt kunne ændre produkterne- skal kunne låse et produkt, således den kan ses men ved "restordre" kan den ikke bestilles. Kunden skal afterlade sin mailadresse og telefonnurmmer ved bestilling/betaling Der skal være være valgmuligheder ved hver produkt-det vil sige eksempelvis : vil kunden købe et krus så skal der være mulighed for at vælge forskellige farver af koppen og evt. størrelse. Vil kunden have et par sko skal kunden kunne vælge farve, str. og herre eller dame. Er det til at forstå ? Kunden skal acceptere handelsbetingelserne Kunden skal kunne vælge mellem at modtage via forsendelse eller afhentning, men ALT betaling skal ske ved bestillingen. Er der flere ting jeg skal overveje inden jeg kontakter en der kan sætte webshops op ? Vil et forum, hvor kunden kan forespørge være en ide ? Eller skal det blot være en kontakside med forespørgsler ? Som nævnt i hele den her "rod" så aner jeg INTER, ABSOLUT INTET om programmering eller lign vedr. webshops Kom med kommentar og indlæg - både negativ og positivt. Det er et langtids projekt så der er tid nok til at overveje shoppen for at lave det perfekt og korrekt Kan ikke afsløre ide-grundlaget endnu - af frygt for kopiering !! Så derfor disse kryptiske eksempler :-) Hilsen Kenn Bo |
Der er mange dygtige webshop folk her på Amino, så den praktiske løsning vil jeg lade dem om at kommentere på.
Jeg tænker bare på, at det bliver både dyrt og tidskrævende at starte flere webshops op samtidigt. Hvorfor ikke vælge den du tror mest på og/eller brænder mest for, og giv den alt hvad du har. Når den så er en god forretning, kan du tage fat på nr. 2 etc.
Hellere give 100% på en shop, end 25% på hver af fire. Det er ihvertfald min holdning.
Mvh Carsten