Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne have webshop - hvad skal jeg overveje inden jeg begynder ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KLOGE Aminoer

Jeg har enide til en webshop - eller rettere flere - men samme model - blot forskellige produkter.

Produkterne kan IKKE slge i samme webshop, så der skal være forskellige domæne til hver enkelt shop.

Har overhovedet ingen kendskab til opbygning eller betalingssystem eller hvad der ellers kræves.

Jeg skal nemt kunne ændre produkterne- skal kunne låse et produkt, således den kan ses men ved "restordre" kan den ikke bestilles. 

Kunden skal afterlade sin mailadresse og telefonnurmmer ved bestilling/betaling

Der skal være være valgmuligheder ved hver produkt-det vil sige eksempelvis : vil kunden købe et krus så skal der være mulighed for at vælge forskellige farver af koppen og evt. størrelse. Vil kunden have et par sko skal kunden kunne vælge farve, str. og herre eller dame. Er det til at forstå ? 

Kunden skal acceptere handelsbetingelserne

Kunden skal kunne vælge mellem at modtage via forsendelse eller afhentning, men ALT betaling skal ske ved bestillingen.

Er der flere ting jeg skal overveje inden jeg kontakter en der kan sætte webshops op ? 

Vil et forum, hvor kunden kan forespørge være en ide ? Eller skal det blot være en kontakside med forespørgsler ? 

Som nævnt i hele den her "rod" så aner jeg INTER, ABSOLUT INTET om programmering eller lign vedr. webshops

Kom med kommentar og indlæg - både negativ og positivt. 

Det er et langtids projekt så der er tid nok til at overveje shoppen for at lave det perfekt og korrekt 

Kan ikke afsløre ide-grundlaget endnu - af frygt for kopiering !! Så derfor disse kryptiske eksempler :-)

Hilsen 

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:57

Der er mange dygtige webshop folk her på Amino, så den praktiske løsning vil jeg lade dem om at kommentere på.

Jeg tænker bare på, at det bliver både dyrt og tidskrævende at starte flere webshops op samtidigt. Hvorfor ikke vælge den du tror mest på og/eller brænder mest for, og giv den alt hvad du har. Når den så er en god forretning, kan du tage fat på nr. 2 etc.

Hellere give 100% på en shop, end 25% på hver af fire. Det er ihvertfald min holdning.

Mvh Carsten

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:59

Et godt råd ville være at bruge en lille smule tid, på at sætte dig ind i det tekniske, så du bare har en lille ide om, hvordan det hele fungere. Hos Dandomain og flere andre, har de f.eks demoer man kan lege lidt med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:25

Vi har sendt et tilbud til 3.900 .- kr samt 9 .- kr pr. måned, det kan hurtigt blive dyrt hvis du skal betale 399 .- hver måned for hosting, specielt hvis det er for hvert site.

Vi yder desuden GRATIS service til alle vore kunder.

Vi tilbyder desuden gratis implementering af hvilket som hest betalingssystem samt 25 % på alle NETs oprettelser.

God weekend

Mvh

HH

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 07:58

Carsten

Jeg tror at problemet er at Kenn har nogle rigtig gode produkter og at de sælger ret godt, plus hans produkter ikke er helt forenlige i en og samme shop.

Kenn

Har smidt dig en besked på FB.

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 08:03

Kenn Bo Overgaard:

Jeg skal nemt kunne ændre produkterne- skal kunne låse et produkt, således den kan ses men ved "restordre" kan den ikke bestilles. 

Kunden skal afterlade sin mailadresse og telefonnurmmer ved bestilling/betaling

Der skal være være valgmuligheder ved hver produkt-det vil sige eksempelvis : vil kunden købe et krus så skal der være mulighed for at vælge forskellige farver af koppen og evt. størrelse. Vil kunden have et par sko skal kunden kunne vælge farve, str. og herre eller dame. Er det til at forstå ? 

Kunden skal acceptere handelsbetingelserne

Kunden skal kunne vælge mellem at modtage via forsendelse eller afhentning, men ALT betaling skal ske ved bestillingen.

Dette er noget man kan/skal kunne ved alle shops, og der har været mulighed for det i dem jeg har haft kigget på selv.

Kenn Bo Overgaard:
Vil et forum, hvor kunden kan forespørge være en ide ? Eller skal det blot være en kontakside med forespørgsler ? 

Med dine produkter ville jeg nok vælge en form for "live" support, enten via. mail eller via. et chat system.

lidt her fra.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 08:34

Hej Carsten 

Forstår din kommentar med priserne osv.

Ideen er blot således at det kræver forskellige webshop - MEN i den sidste ende er der kunder der skal "købe" shoppen og afholde udgifterne for driften- således at jeg blot sælger og står som admin. 

Svært at forklare yderlig uden at røbe for meget ! Men jeg skal have kunden til at købe shoppen med lige præcis deres unikke produkter som bliver specialfremstillet - det kan være sko med broderinger, krus med tryk, usb stik med deres tryk, tekstiler med tryk osv. Og konceptet er ikke helt på plads endnu men det begynder at tage form ! 

Men Carsten tak for dine bekymringer- og hvis det skulle være en "normal" webshop for alle så har du fuldstændig ret ! 

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:09

Okay, så giver det jo mere mening :-)

mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)