jeg svare når jeg man mener har det korrekt svar , og normalt svare jeg korrekt og de enkle gange svaret forkert bliver man rettet jeg sludder ej , men man vide det er et forum og debat det hvor man , giver hinanden råd , derved lære vi alle samme derved lære vi alle mere i samlet folk |
Mikael christiansen:jeg sludder ej
Aha, hvor læser du i trådstarters spørgsmål, at der ønskes informationer om hvorledes den interne linkstruktur opbygges ?
Hvor spørges om unikt content? og hvor i videoen fra Matt Cutts fortæller han, at man bare skal kyle sider på sit website helt vildt uden at tænke sig om ?
Du skriver faktisk lidt det modsatte af, hvad han siger i videoen - du skriver, at sålænge det er unikt content, skal man bare høvle afsted på sin side, for det hjælper på ens interne linkstruktur - hvad har det overhovedet med noget som helst at gøre, lige i denne sammenhæng ?
Er det fordi dumener begrebet Linkstruktur er det samme som PageRank eller hvordan hulen skal man forstå dig ?
Du har igen misforstået sprøgsmålet fra trådstarter og det er overhovedet ikke første gang jeg forsøger at rette dig på plads - men du bliver kiste fornærmet og meget meget sur, når vi retter dig herinde.
Det er sidste gang jeg gider bruge tid på det, næste gang går jeg udenom de tråde du poster forkert i.