Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jo flere sider, jo dårligere rankings?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikael christiansen:
nej du har bare misforstået mit indlæg , jeg er enig med den anden måske skulle være lavet en længere forklaring 

Hov tror du ikke at der også kunne være risiko for, at trådstarter og andre misforstod dig ? Tror du kun det er mig ?

Hvem er den anden ?

Du sludder Mikael.

God weekend.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Kunne du ikke vente med at svare - til at se svar fra de mere SEO kyndeige ?

jeg svare når jeg man mener har det korrekt svar , og normalt svare jeg korrekt og de enkle gange svaret forkert bliver man rettet 

jeg sludder ej , men man vide det er et forum og debat det hvor man , giver hinanden råd , derved lære vi alle samme derved lære vi alle mere i samlet folk 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Mikael christiansen:
jeg sludder ej

Aha, hvor læser du i trådstarters spørgsmål, at der ønskes informationer om hvorledes den interne linkstruktur opbygges ?

Hvor spørges om unikt content? og hvor i videoen fra Matt Cutts fortæller han, at man bare skal kyle sider på sit website helt vildt uden at tænke sig om ?

Du skriver faktisk lidt det modsatte af, hvad han siger i videoen - du skriver, at sålænge det er unikt content, skal man bare høvle afsted på sin side, for det hjælper på ens interne linkstruktur - hvad har det overhovedet med noget som helst at gøre, lige i denne sammenhæng ?

Er det fordi dumener begrebet Linkstruktur er det samme som PageRank eller hvordan hulen skal man forstå dig ?

Du har igen misforstået sprøgsmålet fra trådstarter og det er overhovedet ikke første gang jeg forsøger at rette dig på plads - men du bliver kiste fornærmet og meget meget sur, når vi retter dig herinde.

Det er sidste gang jeg gider bruge tid på det, næste gang går jeg udenom de tråde du poster forkert i.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Jørgensen:

Mikael christiansen:
jeg sludder ej

Aha, hvor læser du i trådstarters spørgsmål, at der ønskes informationer om hvorledes den interne linkstruktur opbygges ?

Hvor spørges om unikt content? og hvor i videoen fra Matt Cutts fortæller han, at man bare skal kyle sider på sit website helt vildt uden at tænke sig om ?

Du skriver faktisk lidt det modsatte af, hvad han siger i videoen - du skriver, at sålænge det er unikt content, skal man bare høvle afsted på sin side, for det hjælper på ens interne linkstruktur - hvad har det overhovedet med noget som helst at gøre, lige i denne sammenhæng ?

Er det fordi dumener begrebet Linkstruktur er det samme som PageRank eller hvordan hulen skal man forstå dig ?

Du har igen misforstået sprøgsmålet fra trådstarter og det er overhovedet ikke første gang jeg forsøger at rette dig på plads - men du bliver kiste fornærmet og meget meget sur, når vi retter dig herinde.

Det er sidste gang jeg gider bruge tid på det, næste gang går jeg udenom de tråde du poster forkert i.

det er ok , men jeg vil rettes for man lære af sine fejl og vis man ikke tør postet fordi forkert lære man intet og vis får respons lære jeg intet, jeg bliver ikke fornærmet jeg har bare min passion at jeg altid vil lære mere , men sådan er jeg bare jeg vil altid gerne blive bedre og derfor forsætter jeg også knokler der ud ad med tingene ind til de gøres korrekt kan være forkert flere gange men normalt er det fordi jeg ikke får respons og lære af sine fejl , jeg har dog lært jeg må simplethen tage mig samme og være mere motiveret til at gøre tingene perfekt og søge det korrekt svar

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:47

Mikael christiansen:
jeg har dog lært jeg må simplethen tage mig samme og være mere motiveret til at gøre tingene perfekt og søge det korrekt svar

Yes

Du er en guttermand Mikael !

Og de fleste herinde burde efterhånden have lært, at du har dit store handicap (ordblindhed). dette afstedkommer bl.a.,

at det kan være meget svært og forstå hvad du i det hele taget mener.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:37

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikael christiansen:
jeg har dog lært jeg må simplethen tage mig samme og være mere motiveret til at gøre tingene perfekt og søge det korrekt svar

Yes

Du er en guttermand Mikael !

Og de fleste herinde burde efterhånden have lært, at du har dit store handicap (ordblindhed). dette afstedkommer bl.a.,

at det kan være meget svært og forstå hvad du i det hele taget mener.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

engang imellem må man altså kigge hvem svare nummer 1

er du søgeord optimering ekspert forventes bedre svar normalt vis det er omkring søge ord optimering

hvad vis du er maler , stripper , danser , model , frisør med mere , er dit erhverv et andet derved ligger din hoved viden nok et andet sted så vis du tjekker en profil , skal man selvfølgelige kigge bedre efter, da de ikke har slået sig ned som eksperter

selvfølgelige bliver jeg sur vis en søgeord ekspert slår sig ned og giver forkert svar

vis en ikke ekspert bliver jeg ej sur ,da jeg forvejen kigger på hvem bruger er

husk amino.dk ville blive meget død forum vis ingen tør poste et forkert svar og få en masse minus ,forum er ikke kun for ekspert indenfor hver punkt , det vil sige et helt andet forum end det nuværende , det har været en del gange oppe at vende , jeg vil aldrig lade mig slå ud ad minus det ville mange andre , det gør jeg ej , jeg bliver motiveret hoved grund er ikke slået ned som ekspert her og er her for at lære af sine fejl , nå ja , det har været som  idag så er der mange der mener jeg skal lære noget , så jeg må heller prøve endnu at poste så jeg lære endnu mere , det ville mange ikke gøre , de ville simpelthen stoppe være aktive på forum det er set for mange gange og jeg håber der er mange der begynder at tør poste selv om det er ikke korrekt for det er forum for iværksættere lige nu er det ikke et ekspert forum kun for eksperter indenfor deres punkter

jo korrekt ikke god , karma rette i stavefejl måske mangler et ord , men i alt skal der endnu være plads til alle så der ikke er så mange der ikke tør poste indlæg .

jeg håber derved endnu flere retter mig når der laves fejl , men jeg kan ikke kræve det , men jeg håber på det .

men jeg håber virkeligt der sker snart noget , der sker endnu flere tør poste , der er simpelthen for mange bruger der er bange for at blive ned rakket , man skal tør gøre fejl , for at lære af sine fejl , det enest så jeg håber er andre retter mig

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mange tak for de gode svar - og den lille ekstra debat som det gav. Det har hjulpet mig meget på vej, og mine sites kommer til at få en væsentlig opdatering indenfor de næste par dage.

Tak, tak, tak!

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:21

Rasmus Hansen:
Tak, tak, tak!

Yes FLOT!

Det er ikke de ord der anvendes af alle iværksættere efter endt rådgivning.

Held og lykke fremover.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:42

@jonas Jørgensen : betyder det at man IKKE skal have overdrevent mange links fra sin forside og ind til feks artikler?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:33

Høy:
@jonas Jørgensen : betyder det at man IKKE skal have overdrevent mange links fra sin forside og ind til feks artikler?

Det betyder, at du selv bestemmer hvilke af dine undersider, der skal have bedst mulighed for at ranke højt ud fra den PR flow din forside kan give dem.

Vil du gerne ranke godt på alle siderne, så link til dem ale, går du efter en niche med høj konkurrance, så kan du indirekte tvinge en underside frem, ved at linke til den -og ikke linke de andre.

Men husk, at lave et sitemap..og husk nu lige usability også - en forside med 1 link til din "skal ranke for vildt underside" og et sitemap, er ikke just noget, der fantastisk brugervenligt.

Den måde jeg vil anbefale man bruger det på, er ved at kigge lidt i Googke analytics og se på  bouncerate, smutter brugerne med det samme fra en underside, så giv den side mindre linkprioritet - specielt på forsiden -og de undersider, der har høj Pagerank.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 13:05

@jonas Jørgensen : Tusind tak for det svar. Ret logisk når det bliver forklaret på en god måde...og tak for tippet med bouncerate og site map...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)