Vi har særdeles gode erfaringer med AdWords, hvor vi har haft en kampagne siden nytår. Langt størstedelen af vores kunder kommer derfra, og vi sælger derfor vores håndlavede glasperler ligeså hurtigt, som vi kan lave dem. Hvis vi kunne producere fem gange så mange glasperler, ville jeg med det samme øge kampagnens budget. Vi har ingen andre betalte reklamer, og det kan jeg heller ikke forestille mig, at vi får.
Der er naturligvis stor forskel på, hvor meget man får for pengene, afhængig af hvilken branche man er i, og hvilke søgeord man lægger billet ind på.
Andre der har erfaring med reklame på google med Adwords. Giver det mange besøg på jeres netshop og ekstrasalgs.
Har også fået tilbud fra www.guide.dk www.aarhus.dk. Her koster det 2.000 for et link til ens website pr. år og 4.000 for banner for det billigste.
Andre der har erfaring med bannerreklame. Er det godt.
Billigtryksag.dk er et trykkeri, hvor vi laver puljetryk. Altså en form for online butik som din, hvis jeg har forstået det rigtigt.
Vi har prøver alt fra tv-reklamer, brochure, directmail og så banner annoncering.
Vi lavede en kampage på fyn. Og brugte fyens.dk - det gav overvælde mange hits og mange kunder modsat vores tv-reklame. Desuden er det billigere med banner annoncering samt det er mere målbart. Google Adwords er også en af de store gode markedsføringstiltag. Så jo nettet er desværre overset med hensyn til annoncering.
Så jeg anbefalder dig klart du bruger banner annoncering. Sørg for at det er målrette de forskellige sites.
Jeg ville klart foretrække AdWords frem for en tilfældig bannerannonce et tilfældigt sted.
Der er en verden til forskel mellem REKLAME, som i min verden er at stille sig op foran nogle mennesker, som slet ikke har bedt om det og markedsføring, som drejer sig om at vise folk, der er interesseret i netop det som du kan, HVAD det er, du kan.
Og det på så overbevisende en måde, at folk ikke er i tvivl om, at de skal vælge dig.