Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster et system som Komogvinds

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Amino-programmører

Jeg overvejer at lancere et nyt site. Da jeg ikke selv føler mig kvalificeret nok til at fuldføre opgaven, ville jeg høre om der var nogen der kunne give mig en pris på, hvad et system (ala komogvind.dks skal koste)

Dog ikke helt det samme (mere simpelt)

Der skal kun være et spil

Man skal have en bruger, for at spille (ikke med GB og andet fancy-stuff - man skal bare logge ind og se hvor mange polletter man har)

Man skal spille om poletter/monetter i spillet

Nogen der kan give mig en pris på dette i en PM?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:18
Jeg tror det ville være nemmest for begge parter hvis du skrev hvad det var du ville, så alle der er interesserede ikke behøver at undersøge den side du referer til grundigt, selv om det ikke engang er det du er ude efter. Beskriv hvad du vil have og hvordan du vil have det.

Venlig hilsen Adam

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:20
Synes jeg da også jeg har? Jeg skrev da 3 bullits efter linket? hvis du ikke fik læst dem :)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:21
Det virker som et større system, men når man ikke har en kravsp. på projektet, så er chancen for at give en forkert pris noget større for de virksomheder som byder på opgaven.

Men en pris på mellem 30.000 - 100.000 kroner er nok ikke helt galt, hvis det skal have de samme "spil" og funtioner.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:23
Jeg overså så også at det kun skulle være et spil. Så vil jeg tro at prisen ligger på et sted mellem 2-10.000 kroner. Igen efter hvordan spillet skal fungere, det kan jo virke simpelt, men når opgaven skal laves er det pludeslig mere adv. :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 20:21
Hej,

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål til dig inden jeg vil give dig et cirka bud på opgaven.

Skal spillet programmeres eller er der kun snak om selv portal løsningen?

Men igen, du er velkommen til at sende mig en mail på paw[remove_this;]@[remove_this;]dotvision.dk med en kravspecifikation :)

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 21:01
Du kan da også prøve at sende en kravsspecifikation til os. (psj@taketwo.dk)
Så skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et prisestimat.
Vi kunne godt lave et estimat ud fra funktionaliteterne fra kom&vind, men chancerne for at vi går galt af hinanden i forhold til hvad der er brug for og hvordan det skal laves er nok lige lidt for store. Hvis du formulerer hvad det er du ønsker helt konkret er det noget nemmere for os at give et præcist estimat, samt vi kan komme med alternative løsningsforslag (læs billigere).

Mvh Peder

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 22:02
Aprops spil online så savner jeg klassiske spil at spille online. En god gang matador online med fremmede mennesker. Altså man får animeret selve matadorspillet og kan så spille et spil (som jo kan vare timer hvis man er heldig) for for eks 10 kr. Hvis ikke der er bannerreklamer nok til at det er gratis. Andre gode brætspil kunne også forsøges med direkte online udgaver. Settlers for eksempel, men generelt økonomiske spil :) Men især matador savner jeg, i klassisk dansk udgave. Men der er selvfølgelig nogle rettigheder der giver problemer sikkert. Men bare en opfordring til mange superprogrammører og altså en gratis ide til jer :)

MVH
Hans

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)