Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaringer med Made-in-china?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tænkt mig at starte en webshop og har så fundet den her hjemmeside der hedder www.made-in-china.com. Som er rimelig billig. Ned til 4 øre pr. knæklys og sådan. Jeg vil så bare høre om, der er nogen der har handlet med den her hjemmeside før og kan fortælle mig hvordan det fungerer med fragt, bestilling, om den er til at stole på, osv?

Tak på forhånd.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:18

Den er vel ligeså god som de andre portaler for kina virksomheder. Det kommer jo altid an på leverandøreren så hvordan du kommer frem til virksomheden kan jo være underordnet.

Bare de leverer det loved produkt. Det er jo ikke made-in-china.com du køber af men den pågældende leverandør.

Er der ikke noget om ar knæklys er farlig godt så den skal sendes hjem via skib.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 15:26

Har du prøvet alibaba.com. Jeg synes personligt den er meget bedre og der er mange flere produkter derinde

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:23

Se efter om de er "Gold" medlemmer. Lave en ny E-Mail kun til dette brug, for de sælger den til alle dem de kan. Lad være med at give dem dit rigtige telefonnummer.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:05

Okay, tak. Vil bruge Alibaba så, men når jeg søger efter "glowsticks" står der minimum 2000. Også 0.1-5 / Piece. Hvordan ved jeg hvad prisen er? Og hvad skal jeg bruge, med båd eller fly. Der stod det kostede 25 Dollars ekstra med båd?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)