Hej Nordjyske Aminoer... |
Hej Christina. Jeg er frisk... Say when! :=)
De bedste hilsner
Simon fra DreamAbout.dk
Hej Nordjyske Aminoer... |
Hej Christina. Jeg er frisk... Say when! :=) De bedste hilsner Simon fra DreamAbout.dk |
Med 2 tilbage meldinger, undres jeg over den manglende interesse for dette emne... Lad os se om vi ikke kan støve en gruppe sammen ;) |
Jeg kunne også godt være interesseret i at komme forbi og snakke lidt, hvis det hele lige passer ind i kalenderen :-) |
Iværksættergilde i Dobbelt A? Jamen hvis det passer ind i kalenderen er jeg også 100% klar. |
Hej Christina, Jeg deltager gerne i en fælles kop kaffe. Håber der dukker flere op... Mvh Morten, Aalborg |
Jeg synes, det lyder som et godt initiativ! Vi startede morgenkaffemøder op i København i august 2011. Vi mødes den første onsdag i hver måned på Baresso. I begyndelsen kneb det med deltagelsen, men vi holdt fast, og sidst nåede vi op på 12-13 deltagere, så vi måtte hente flere borde. Vi har ingen dagsorden, men snakker om det, der kommer op. Og snakken går og går... RIGTIG HYGGELIGT! Kan godt anbefales! Krydser fingre for, at I får noget i gang. |
Jeg takker for din opbakning.... Det er nemlig lige præcis det med skulderklaps og debat der kan være brug for - og efter behov... Jeg tænker ikke an jeg behøves at skulle deltage hvergang - men at folk kan benytte det som et netværk på kryds og tværs - og bare få rystet sagerne ud.
|
Hejsa, Prøv evt. at tage et kig på det nystartede "Netværk-Aalborg". Der har fra starten været pæn interesse for projektet og der et godt fremmøde. Alt foregår i en positiv og afslappet atmosfære og i en god ånd. Der er ingen binding, gebyrer eller lign. Der betales blot for kaffe/frugt etc. Formen på "møderne" er ikke helt fastlagt endnu, men grundlæggende er holdningen, at det skal foregå uden "de store armbevægelser" og med plads til alle. Se evt. mere her: dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Hej Kenneth |