Det ville være mere forkert at du lod dig få en billiger husleje end den anden lejer. Som nogle nok ville gøre ved evt. at lave lejekontrakten med nogle krav at du selv skal malelejligheden, osv. osv. Og hvis den anden lejer skal have nye vinduer så få en regning hvor dine egne vinduer er incl. der finden nok nogle som ville prøve at få en billig leje og få firmaet til at betale for lejligheden.
Men en anden måde kunne være at køre den over lønnen jeg ved ikke om det er muligt og en billiger måde.
Tak for hurtigt svar, det jeg har er en bygning som er godt delt op, der er selfølgeligt nogle mindre projekter jeg skal i gang med, det skulle der også være rig mulighed for når jeg sejler på 3 uger turnus.
og hvor jeg kører mit firma med meget lav profil så jeg bedre kan ordne bygningen, når jeg er hjemme.
Jeg var bare i tvivl om jeg kan leje en lejlighed fra mit eget aps, det er godt at få svar på.
de forventede lejeintægter pr år bliver for lejlighederne ca 84.000 eller 96000 kr pr år
muligheder er for at lave en mere uden at det skal koste noget, de resterende kvm skal lejes ud til erhverv der er en lejer i sigte, rest vil jeg selv bruge til min hobby virksomhed.