Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammenarbejdspartnere til Kina søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  HomeAlarm.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er en dansk virksomhed med kontor i Kina. Vi søger danske virksomheder, der ønsker at importere produkter fra Kina

Mvh,

Jens Henne Hansen
jhh@dkch.dk

+86 13466564042

Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:19
Hej

Jeg har igennem de sidste måneder kigget en del på import fra Kina. Jeg er i øjeblikket ved at afslutte min forretningsplan om import at vådservietter med virksomhedstryk på begge sider, dvs. som reklameprodukt.

Jeg har lige brugt et halvt år i Kina og syntes det hele er meget spændende. Jeg kunne meget vel være interesseret i at indgå i et samarbejde. Har I eller kan i skaffe kontakt til nogle producenter af disse?

Hvor i Kina har i adresse?

Mvh.

Morten Nørsten

Fra Middelfart
Tilmeldt 19. May 07
Fra  HomeAlarm.dk Skrevet kl. 09:58

Hej Alle,

Ting som vi importere er bla.:  bil og hus alarmer, børnemøbler, vind og sol energi produkter, gsm modems, it produkter, værktøj og div. Sports udstyr.

Vi har efterhånden en hel del kontakter til en bred vifte af produkter. Vi kan stort set finde alt hvad der produceres i kina?

Hvis du leder efter andre produkter, kan vi også finde dem.

Mvh,

Denmark – China Trade ApS

Jens Henne Hansen

Department 503 Unit 4

No.18 Building

Xiwangzhuang Residential Area

Haidian District, Beijing 100083

China

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:54
Jeg er interesseret i at finde et firma der producerer kvalitets tøj, til butik skal jeg bruge det jeg vil kalde basic, dvs, t-shirt til kvinder/mænd, med lange + korte ærmer+ udenærmer, i forskellige farver. Til kvinder skal det være facon syet og vi taler om gode bomuldsprodukter- iblandet lidt kunststof til at give facom og holdbarhed. Vi er et Fair Trade firma og ønsker kun at samarbejde, med firmaer med i forhold til productionslandet, rimelige forhold. VH Helle Højfeldt
Fra Middelfart
Tilmeldt 19. May 07
Fra  HomeAlarm.dk Skrevet kl. 03:01
Hej Helle,

Jeg har indhentet tilbud fra en sydkinesisk tekstilproducent. Har forklaret dem konceptet omkring Fair Trade. Og som altid - lover de at alt er i orden. Det skal vi dog ikke tro på og før i køber vare fra dem, er det nok en god ide at undersøge producenten nærmere. Send mig din e-mail adresse, så vil jeg sende dig beskrivelse, billeder og priser af produkterne.

Mvh,

Jens Henne Hansen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)