Det er således, at jeg har en ide, der til dels minder om tilbudskonceptet downtown.dk, sweetdeal etc men i alligevel en helt anden afskygning og med andre og (hvis du spørg mig) langt bedre funktioner og muligheder. Jeg kender et par stykker der arbejder inde for reklame, salg og kommunikation og det jeg har delt af min ide indtil videre har jeg fået virkelig god feedback på og fået at vide, at det er fuldstændig oplagt og åbenlyst at det bør eksistere. Selv har jeg studeret økonomi på universitetet, men har ingen programmør egenskaber overhovedet. SÅ dette oplæg er udelukkende en henvendelse til dig som er programmør og er nysgerrig nok til at tage en snak over en kop kaffe om ideen og mulighederne for samarbejde. Jeg kan ikke tilbyde noget økonomisk eller løn, og så er der måske mange der falder fra. Men hvis jeg var programmør, ville jeg give min halve arm for at være med :) Hvis du kender en der kender en, eller du selv er skarp programmør, så hører jeg meget gerne fra dig! Alt vel derude Vincent |
Jeg tror du bliver nødt til at lave et setup med forretningsplan og uddybning af koncept, og så lave noget opsøgende arbejde direkte. Det vil du nok få mere succes med.
vh