Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino får ny topmenu

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Ehavior Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi skal bruge din feedback!

Jeg driver virksomheden Ehavior™. Vi udvikler og sælger vores eget click tracking værktøj EhaviorClick™, der serverer en visuel gengivelse af online brugeradfærd med heatmaps.

Som flere andre Aminobrugere har givet udtryk for, så har jeg ligeledes været utilfreds med den måde man navigerer på Amino. Jeg tilbød derfor at click tracke Aminos forside og med kun en enkelt analyse, afslørede vi at det stod helt galt til.

Det kan f.eks. ses på de mange kliks på "Debatten" og logoet fra en analyse på samme side. Folk klikker altså på den side de allerede er på. (Se eks. nederst)

Derfor har Ehavior i samarbejde med Amino udført en ny topmenu og vi vil meget gerne vide, hvad du syntes om den nye løsning.

Den kan pt. ses på lokalebørsen, men Amino folder den ud på resten af sitet i nærmeste fremtid. Har du selv interesse i click tracking tilbyder vi lige nu en EhaviorClick™ konto og 2000 gratis kliks. 

Det kan du læse mere om på: www.ehavior.net

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så det også under "Plus" igår :) Jeg vil gerne lige prøve det et par uger før jeg giver feedback. Man skal jo lige vænne sig til det nye, når man har været vant til noget andet :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

2 ting:

1) Jeg kan ikke lide det nye oplæg - og slet ikke designet.

2) Jeg tror ikke du har sat dig nok ind i den side du har analyseret clicktracking på:

  • Det er et forum hvor der hele tiden er nye spgm og indlæg
  • De nyeste indlæg præsenteres på forsiden/ aka Amino-logo aka debat-knap
Derfor trykker folk på disse igen og igen for at Refreshe siden og dermed følge med i de seneste indlæg,
det er der ikke noget unormalt i.
Jeg tror desværre du har misforstået din analyse.
For mit eget vedkommende, har jeg dog bookmarked "debat" og "debatter du deltager i" og trykker ofte på disse for at følge de nye indlæg.....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder det at være lidt af et tilbageskridt.

Hvorfor skal "knapperne" til de forskellige kategorier være mindre?

Endvidere synes jeg man skal bibeholde den blå farve med hvid skrift samt "drop-down" menuen.

Tonny

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

EmbarrassedGad vide om det er derfor Amino er så ufattelig sløv og langsom til at svare og loade for tiden? - Jeg har ikke kørt Yslow eller andre analyser af det dog!

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:

EmbarrassedGad vide om det er derfor Amino er så ufattelig sløv og langsom til at svare og loade for tiden? - Jeg har ikke kørt Yslow eller andre analyser af det dog!

Nej, det har intet med det at gøre. Det er lang tid siden vi køre click-tracking.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Clausen:
Det kan f.eks. ses på de mange kliks på "Debatten" og logoet fra en analyse på samme side. Folk klikker altså på den side de allerede er på. (Se eks. nederst)

Det er jo den letteste måde at opdatere den side man står på. Så indrømmet - jeg gør det mange dagligt og med fuldt overlæg. Det er den letteste måde at opdatere debatten på.

Nyt forslag til menu finder jeg også er et tilbageskridt - but never mind hvis Amino føler behov for at signalere udvikling så overlever jeg nyt design.

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Det er jo den letteste måde at opdatere den side man står på. Så indrømmet - jeg gør det mange dagligt og med fuldt overlæg. Det er den letteste måde at opdatere debatten på.

Det havde jeg personligt slet ikke tænkt over, når jeg skal opdatere debatten for at se om der er kommet nye indlæg trykker jeg oftere "Debat" end F5 :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Ehavior Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:
Derfor trykker folk på disse igen og igen for at Refreshe siden og dermed følge med i de seneste indlæg

God pointe! Et klassisk eksempel på at overføre egen adfærd til "folk".
Jeg benytter altid genvejstaster

Tak for det! 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Clausen:

J. Deleuran:
Derfor trykker folk på disse igen og igen for at Refreshe siden og dermed følge med i de seneste indlæg

God pointe! Et klassisk eksempel på at overføre egen adfærd til "folk".
Jeg benytter altid genvejstaster

Tak for det! 

Jeg spurgte for sjov skyld et par i min omgangskreds.. Vi er fem mennesker, der også benytter bannere/logoer til at "refreshe" sider med.  

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)