Hej Aminoer. Jeg overvejer at starte en blog om et emne, der optager mig meget. Efter at have kigget mig omkring, vil jeg uden tvivl bruge wordpress, men har da også liiiige et spørgsmål... Er der nogen systemkrav til det webhotel, hvor bloggen skal hostes? (Jeg vil bruge Surftown, som jeg har gode erfaringer med, samt eget domænenavn) Venligst Tina ![]() |
Hvilke systemkrav er der til wordpress?
- 1
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk
Dit webhotel skal blot understøtte PHP (minimum version 4,2) og MySQL (minimum version 4.0), hvilket jeg går ud fra at surftown også gør. Edit: se selv her: http://wordpress.org/about/requirements/ |
// Jesper Skov
Tak Jesper. ![]() Jeg synes ellers at jeg havde kigget grundigt efter det på siden... |
Alt efter hvilket webhotel du har hos Surftown, så er det en fordel at være placeret på en Linux-server hvis du gerne vil optimere din weblog lidt overfor søgemaskinerne. Har du spørgsmål eller mangler hjælp, så send endelig en mail på kma(a)moskjaer.dk eller en PM. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
@ Kurt: Ja, ifølge Surftown skal det køre på Linux. Tak for tilbudet, det er ikke utænkeligt at jeg vender tilbage. ![]() |
|
I øvrigt anbefaler WP selv 4.3 og højere, så jeg formoder at de har glemt at opdatere førlinkede side. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
@ Kurt: Meget laber blog du har, jeg har skrevet en kommentar derinde ![]() @ Idenion: Tak for info ![]() |
Tina: Tak for det, Tina. Vi kører også vores blog på en Windows-platform, men det er som Uffe ikke en optimal løsning når man snakker søgemaskineoptimering. |