Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg juridisk bundet til at betale?

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

David Brodin Larsen:
og som andre også skriver så prøv at lade være med at være så nedladende, det gør ikke noget positivt hverken for dig selv eller andre

Jeg er ikke nedladende. Jeg gør bare en part i debat opmærksom på at vedkommende ikke har den viden der skal til for at debattere emnet, og da vedkommende ikke er den der har startet debattten, så skal det ikke som jeg skriver, ende ud i en læreproces.

Og det gør faktisk meget positivt for mig, det betyder jeg ikke skal bruge tid og energi på at forklare andre mere specifikt, hvad de selv kan erhverve sig af viden hvis der er interesse for emnet.

Det at oplyse andre om at der er noget de ikke ved, det er der ikke noget negativt i. Der er kun deres egen opfattelse af deres manglende evner der gør at de måtte opfatte min udtalelse som negativ. I min verden der kan en person, inklusive mig selv, der får at vide at de ikke ved noget om et emne gøre følgende:

1. De kan acceptere at de ikke ved noget om det og så tilegne sig en viden.

eller

2. De kan blive fornærmede fordi ingen vil servere informationerne på et sølvfad, og så surmule over det og forblive ignorante.

I alle tilfælde hvor jeg har fået at vide, at der var noget jeg ikke vidste noget om, der har jeg tilegnet mig den viden der skulle til for at kunne være oplyst, og det var i tiden før jeg blev 10, derefter har jeg generelt aldrig udtalt mig om noget jeg ikke vidste noget om, for det kommer der aldrig noget positivt ud af med mindre det er formuleret som spørgsmål og man har en ægte interesse for området.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:11 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:
det er ikke ok , vis du mener ikke det er min stærke side , så videre formidle din viden og al respekter jeg tror ikke på dig når du siger det i den tone 

Jo det er faktisk helt ok at jeg vælger fra. Jeg ved jura ikke er din stærke side og at du har mange andre stærke sider. Derfor er det ifølge min overbevisning helt i orden at jeg vælger at sige fra at debattere med dig, da det ikke vil være en debat men en læreproces, og det var ikke med det formål jeg svarede i debatten.

Hvis du laver baglæns salto grundet det at jeg skriver til dig, det er din egen udfordring, det er ikke min. og HUSK nu, det er en anden der stiller spørgsmålet og du kommer ind i debatten som uvidende og jeg er her som vidende, det er ikke ensbetydende med at jeg skal gøre dig som vidende indenfor et emne at jeg ikke mener du har kendskab til. Det er din egen sag at lære om det, hvis du mener du vil vide mere.

Om du tror på mig er fuldkomment ligegyldigt.

jeg ved når der kun fra bruges bi ord , du vil virke utroværdig sådan er du bare 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:13 | Låst

Entrepreneur - Jan:

David Brodin Larsen:
og som andre også skriver så prøv at lade være med at være så nedladende, det gør ikke noget positivt hverken for dig selv eller andre

Jeg er ikke nedladende. Jeg gør bare en part i debat opmærksom på at vedkommende ikke har den viden der skal til for at debattere emnet, og da vedkommende ikke er den der har startet debattten, så skal det ikke som jeg skriver, ende ud i en læreproces.

Og det gør faktisk meget positivt for mig, det betyder jeg ikke skal bruge tid og energi på at forklare andre mere specifikt, hvad de selv kan erhverve sig af viden hvis der er interesse for emnet.

Det at oplyse andre om at der er noget de ikke ved, det er der ikke noget negativt i. Der er kun deres egen opfattelse af deres manglende evner der gør at de måtte opfatte min udtalelse som negativ. I min verden der kan en person, inklusive mig selv, der får at vide at de ikke ved noget om et emne gøre følgende:

1. De kan acceptere at de ikke ved noget om det og så tilegne sig en viden.

eller

2. De kan blive fornærmede fordi ingen vil servere informationerne på et sølvfad, og så surmule over det og forblive ignorante.

I alle tilfælde hvor jeg har fået at vide, at der var noget jeg ikke vidste noget om, der har jeg tilegnet mig den viden der skulle til for at kunne være oplyst, og det var i tiden før jeg blev 10, derefter har jeg generelt aldrig udtalt mig om noget jeg ikke vidste noget om, for det kommer der aldrig noget positivt ud af med mindre det er formuleret som spørgsmål og man har en ægte interesse for området.

du ved udmærket godt kun de bi ord med føre støj grunden du laver dem er grunden du laver dem du har intet andet at sige , enhver ved det gør det du siger mindre troværdig, men du får debatten ned på lavest punkt , vis de bi ord ikke er nedladende for dig vil helst ikke være dig for det vil simpelthen være for hårdt at man kan sige sådanne ord til andre , jo selvfølgelige tænker folk sit , men du bruger sikkert også kun de bi ord dem du ikke vil være venner med  andet kan jeg ikke forstille mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:17 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:
det er ikke ok , vis du mener ikke det er min stærke side , så videre formidle din viden og al respekter jeg tror ikke på dig når du siger det i den tone 

Jo det er faktisk helt ok at jeg vælger fra. Jeg ved jura ikke er din stærke side og at du har mange andre stærke sider. Derfor er det ifølge min overbevisning helt i orden at jeg vælger at sige fra at debattere med dig, da det ikke vil være en debat men en læreproces, og det var ikke med det formål jeg svarede i debatten.

Hvis du laver baglæns salto grundet det at jeg skriver til dig, det er din egen udfordring, det er ikke min. og HUSK nu, det er en anden der stiller spørgsmålet og du kommer ind i debatten som uvidende og jeg er her som vidende, det er ikke ensbetydende med at jeg skal gøre dig som vidende indenfor et emne at jeg ikke mener du har kendskab til. Det er din egen sag at lære om det, hvis du mener du vil vide mere.

Om du tror på mig er fuldkomment ligegyldigt.

du har ikke svaret i tråden hvorfor brugte de bi ord , du vidste når brugte de ord kommer der dette her ud ad tråden en du vil virke mere utroværdig og den anden du skriver vil også virke på samme måde , jeg skrev fordi på mig virket det ekstrem lidt underbygget dit svar da man især kigger på du siger sludder og vrøvl du må komme med et bedre svar 

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:21 | Låst

Mikael christiansen:
jeg ved når der kun fra bruges bi ord , du vil virke utroværdig sådan er du bare 

Nu får du den råt for usødet Mikael.

Jeg synes du seriøst skal holde din kæft i og holde dig til ting som du ved noget om OG stoppe med at spamme på Amino. Jeg kan være direkte og ligefrem, og det er der nogen der kan med og andre der ikke kan med. MEN hvis der er noget der kan dræbe en debat, og det er set gentagne gange, så er det dit spammeri. Og ærligt, der bliver kun taget hensyn til det grundet dine udfordringer.

Og du skal IKKE fortsætte i en boldgade hvor du betegner mig som utroværdig  det kommer der IKKE noget positivt ud af.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:28 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Nu får du den råt for usødet Mikael.

Jeg synes du seriøst skal holde din kæft i og holde dig til ting som du ved noget om OG stoppe med at spamme på Amino. Jeg kan være direkte og ligefrem, og det er der nogen der kan med og andre der ikke kan med. MEN hvis der er noget der kan dræbe en debat, og det er set gentagne gange, så er det dit spammeri. Og ærligt, der bliver kun taget hensyn til det grundet dine udfordringer.

Og du skal IKKE fortsætte i en boldgade hvor du betegner mig som utroværdig  det kommer der IKKE noget positivt ud af.

når der kun bruges bi ord virker du på andre utroværdig og det godt , der vil komme noget positivt ud ad ved ikke bare bi ord , du vil virke mere troværdig 

du forsætter hold kræft med mere , det styrker ikke troværdigheden , brug et bedre sprogbrug og hold dig til videre formidle viden uden bi ord der kun med føre støj i tråden 

ja det er en udfordring , ja det er set flere gange ikke kun mig , det med føre en debat ryger ud , men grunden var jeg så du trådte oven på en anden bruger den måtte jeg støtte dens synspunkter , jeg vil enhver tid støtte en anden bruger , når jeg ser han eller hun bliver trådt på og jeg forklare hvorfor 

husk det er ikke , du køre imod det den anden bruger , jeg finder mig bare i ikke man køre på andre personer en tråd kan koste mange kræfter når man skal forklare hvorfor , det har jeg tid til og jeg gør det kun for hjælpe dig flere end mig har samme mening straks når bi ord bruges får man fokus væk fra hvad man mener og da flere vil tage det personligt og da det var meget kort efterfølgende ja har det virkning , det vil også sikkert på virke lidt hvad skriver over alt når første har skrevet det lige vil det på mange på virke at man skriver noget i anden debat , man skal tænke over sit sprogbrug og hvordan det påvirker hvad andre mener om hvad man skriver

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:36 | Låst

Mikael christiansen:

når der kun bruges bi ord virker du på andre utroværdig og det godt , der vil komme noget positivt ud ad ved ikke bare bi ord , du vil virke mere troværdig 

du forsætter hold kræft med mere , det styrker ikke troværdigheden , brug et bedre sprogbrug og hold dig til videre formidle viden uden bi ord der kun med føre støj i tråden 

Ja fordi jeg mener det er på tide at der er nogen der beder dig om at holde kæft. Du blander dig i alt alt alt for meget og afsporer debatter.

Og jeg er så evindelig træt at dit gentagne ordpis om formidling af viden og at du skal sidde med dine evner og belære eksempelvis mig om hvad jeg skal og ikke m.h.t. at de svar jeg giver. Pas dig selv og hold din kæft lukket, hvad angår mig.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:49 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Ja fordi jeg mener det er på tide at der er nogen der beder dig om at holde kæft. Du blander dig i alt alt alt for meget og afsporer debatter.

Og jeg er så evindelig træt at dit gentagne ordpis om formidling af viden og at du skal sidde med dine evner og belære eksempelvis mig om hvad jeg skal og ikke m.h.t. at de svar jeg giver. Pas dig selv og hold din kæft lukket, hvad angår mig.

jeg skrev venligt det her er intet med ord kløver rig at gøre , når man bruger bi ord får man fokus væk fra hvad man vil sige 

du skriver desuden meget kort svar , lige der hvor bi ord bruges , det vil virke på mange , som mere personligt 

det er sådan set kun dig næsten jeg kender der bruger bi ord i det omfang , men det er ej mig kun debattere der kommer ud sporet 

en af grundene måske mig længere vi er 2 meget sej trækker nok de meste her på amino.dk vi de fleste du kørt imod det sprogbrug tit har simpelthen ikke tiden og tænker sådan er du bare , du vil virke utroværdig , nu er jeg ærlige hvordan det påvirker mange andre , jeg bruger en del tid på det at forklare 

du forsætter stadigvæk med bi ord , husk de kun har en ting mål det er få fokus væk fra hvad du vil sige til mig , 

vis en anden føler jeg trådt på igen og ser de ord brugt støtter jeg da gerne op og forklare igen man hjælper jo hinanden og støtter hinanden og venlighed kommer man længste med , den eneste grund jeg hjælper er fordi andre tænker sit og som iværksættere kan jeg simpelthen ikke lade være med at være positive og hjælpe andre bruger så de får sin viden bedre videre formidlet , men i alt jeg skal nok hjælpe dig igen næste gang vis sker bi ord bliver brugt og når en anden synes det samme som mig .

ved brug det meget vil det selvfølgelige på virke alt hvad skriver ,men der er mange ting der kan styrke ens troværdighed hvad siger , links , hvem man er , referencer over lavet arbejde og jo vis bruger bi ord styrker det slet ikke ens troværdighed det virker stik mod sat 

jo tråden den på virker mig da meget , men lære en hel del af det , jeg har lært endnu mere bi ord bruges vil de simpelthen gøre det man siger mindre troværdig , men nu er det jo også grundet , den korte forklaring efterfølgende , der er meget der gør det virket dobbelt på mig og sikkert også på den anden

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 10:55 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Formidling af viden uden biord overhovedet? Det var da en udfordring. Wink I må have en god weekend begge to.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:10 | Låst

Louise L:

Formidling af viden uden biord overhovedet? Det var da en udfordring. Wink I må have en god weekend begge to.

jeg har i hvert fald lært en del i dag en god på middels at bi ord ikke er smart at bruge , vis man endelige kommer til det i livet har jeg lært meget hurtigt sige undskyld , for jeg ved meget det få det man vil sige videre ud ad fokus 

jeg er sikker på weekend bliver god , for nu ved jeg hvor meget positivt betyder og der er positive tanker også midlet alt hvad man gør skal gør positivt bi ord de ord som ikke andet giver støj har jeg lært meget om i dag 

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)