Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingen erfaring om webhoteller (webshops)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra sæby
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kære aminoer

jeg er meget ny inde for iværksætter verdenen, men har alligevel altid interesseret mig for inovasion, og læser også om det på hhx. men mine erfaringer er små, og har aldrig helt kunne finde ud af webhotellernes "gode tilbyd". men har fået en god ide til et godt koncept og hr tænkt længe over om det skulle være en fysisk butik eller en internet forretning, og besluttede det ville være smartest og starte en online webshop, men har ingen erfaring med at starte en hjemmeside op.

så derfor kære aminoer henvender jeg mig nu til jer og håber i kan hjælpe mig Big Smile

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:45

Hej Thieesen,

Hvad angår at få sig en ny webshop kan være ganske simpel.

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Danhost tilbyder for tiden en Basis Webshop, der er en færdig pakke med alt hvad du har brug for 500 kr. i oprettelse og derefter et månedligt abonnement på 399,-. Der er ingen binding udover den periode du har betalt for, og der er inkluderet hosting og webhotel.

Hele CMS-systemet er på dansk og vi har fået meget ros for brugervenligheden bag ved shoppen. Her får du lige nøjagtigt hvad du har brug for, hvilket betyder du sparer en masse tid på at skulle sætte dig ind i andre CMS-systemer, der kan alt og mere end du har behov for - hvilket ofte gør det uoverskueligt.

Denne Basis Webshop har indbygget alt hvad du skal bruge når du starter din webshop op:

• Betalingsmodul
  • Gratis support
  • Søgemodul
  • Kontaktmodul
  • Nyhedsbrevsmodul
  • Plukliste
  • Adresselabels
  • Funktion til søgemaskineoptimering
  • Startguide: Let at sende pakker

Der er selvfølgelig en gratis og uforpligtende demo til webshoppen, så du kan prøve brugervenligheden af den og opleve hvor let det er at uploade alle dine produkter. Blot send os en mail, hvorefter vi sender dig et link.

Du kan også læse mere på vores hjemmeside og benytte vores kontaktmodul.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

salg@danhost.dk
T: 87 11 87 87

P.S.
Til ovenstående tilbud får du dertil altid gratis support, som kan være en stor hjælp og støtte for iværksættere i startfasen og vi har faste telefontider, så du altid er sikret den nødvendige hjælp.

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE domænet www.webmaking-webshop.dk

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 17:03

Hej Thieesen

Velkommen til! Har du nogen erfaring med brug af forskellige CMS'er, fx WordPress, Drupal eller lignende?

Så kunne det være en idé at tage udgangspunkt i et shopsystem der passer til.

Hvis du gerne vil have et simpelt system, der kan sagtens kan håndtere en mindre webshop, vil jeg gerne hjælpe dig med et Webshopsystem til WordPress. Du kan bare kontakte mig på chb snabel-a hauthorn-it.dk

Med hensyn til hosting, kan jeg anbefale Blanye webhosting. Dem bruger jeg personligt til flere af mine kunder, og er godt tilfreds med loadtider, service og prisen.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:37

Hej thieesen196

Inden du vælger hosting leverandør, vil jeg anbefale dig at lave en kravspecifikation for hvad din webshop skal indeholde.

På det grundlag kan du derefter begynde og kigge efter det bedst egnede system, der lever op til dine krav.

Først når du har valgt system, vil jeg mene det giver mening af kigge efter hostingfirmaer (webhoteller), da webhotel kontra systemer hænger sammen som ærtehalm.

Det er også en kæmpe fordel, når du har valgt system, at du finder et hosting firma der har mere en blot kendskab til systemet, sådan så du kan få teknisk hjælp når der evt. sker uforudsete ting.

God fornøjelse med det. Smile

Fra sæby
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:00

tusind tak for jeres værdifulde svar, de var il stor hjælp.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:04

vælge et gratis cms system wordpress,  prestashop,

find webmaster der laver det for dig som reglen koster nogle 1000 kroner dog kan sagtens være mere det er and på din kravspecifikation hvad du kræver 

køb et webhotel 10 kroner til at starte op med og op gardere når behovet 

nu er det dit eget helt og du slipper for alt besværet betale  webshop udbyder eksempelvis 400 kroner om måneden    

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)