|
Undersøg i hvert fald markedet grundigt. Jeg får løbende mails fra en skrædder (og hans kone) som kommer til Danmark 3-4 gange om året. Han tager så mod bestillinger, måler hvad der skal måles, og så tager han ordrene med til Thailand hvor tøjet bliver produceret, og så sendt afsted til dig. Nu er det nogle år siden jeg har benyttet ham sidst. Intet af er blevet slidt op - vokset ud af det (over maven). Fik lavet et jakkesæt + ekstra par bukser og 3 silkeskjorter til 3500. Som kvinde kan du også få lavet kjoler osv. |
Hej Chris/Aabenhus.
Ja, det er en god idé. Det er også grunden til at jeg snart "launcher" min side (ca. 3-4 uger) ;-).
Jeg har rodet med idéen samt hjemmeside i ca. et år nu.
I starten vil jeg udelukkende satse på jakkesæt, men det kan ikke udelukkes, jeg senere vil satse på smokings og skjorter; men det bliver i hvert fald ikke det først år.
Husk også at tage hensyn til prisen for fragt. Det trækker tænder ud, når det er, vi snakker skræddersyede jakkesæt, da du ikke kan købe bulk (100 stangjakkesæt) men skal lave en sending pr. gang (medmindre du først vil bulke op, få dem alle leveret til DK for derefter at sende hvert enkelt ud med Post DK) men så går der også længere tid for kunden.
Som sagt laver jeg præcist det samme, så hvis du går videre med idéen, kan du sagtens kontakte mig :-).
Bliv gratis medlem