Er helt på herrens mark og endnu engang lamslået over hvor tåbelig til alt hvad der har med teknik at gøre!
Jeg har fået en dejlig HTC Desire HD telefon, som er lettere brug. Når jeg prøver at downloade en app fra Android Market, skriver den " Download mislykkedes. Prøv igen" - Hvad stiller jeg op?
Har prøvet at læse mig igennem diverse hjælpeprogrammer, men uden held....
jeg ved ikke om du har prøvet dette, men tit kan det hjælpe at connecte til wifi istedet for at køre på mobil net, hvis ikke det hjælper, så ved jeg det ikke :)
Har du gendannet telefonen til Factory Settings da du fik den? når det gøres, så genstarter telefonen og du bliver bedt om at logge på din Google Account.
Hvis du ikke har gjort dette, kan fejlen muligvis skyldes at du kører med den tidligere ejers Google info, og har han skiftet sin kode, så vil det fejlen.
Har du gendannet telefonen til Factory Settings da du fik den? når det gøres, så genstarter telefonen og du bliver bedt om at logge på din Google Account
Hej Michael, havde prøvet alt andet, så endte med at gøre det du skriver oven over. Det hjalp :-)
Har du gendannet telefonen til Factory Settings da du fik den? når det gøres, så genstarter telefonen og du bliver bedt om at logge på din Google Account
Hej Michael, havde prøvet alt andet, så endte med at gøre det du skriver oven over. Det hjalp :-)