Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan jeg ser det hele for mig nu...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja overskriften siger sig selv! Var så ivrig og ville gerne have en blog... Jeg får bare aldrig skrevet på den! der er gået en måned nu eller noget siden jeg sidst skrev på den! På en eller anden måde får det mig til, at skrive, men så føler jeg det er noget udnødvendigt pis jeg sidder og fyre af! Jeg vil lave ting som der er nyttige! Skabe noget erfaring! Jeg har prøvet at skabe erfaring på affiliate området, ISÆR affiliate området! Jeg har brugt tid på, at læse om det og fik så en masse viden! Så ville jeg prøve på facebook, men der lavede jeg så en gruppe, men det blev heller ikke til den helt store succes! Jeg ærger mig selv over nogle gange hvorfor jeg ikke bare kan gøre det af mig selv! Ud over affiliate har jeg læst om SEO, markedsføring, salg og alt muligt andet som jeg nu ser er ligegyldigt?! Jeg har læst en masse iværksætter bøger for, at prøve og finde gejsten! En masse iværksætter bøger og selvbiografier! Såsom Martin Thorborgs bog - Iværksætter til jeg dør. Børshaj af Lars Tvede. Bogen om Mærk. Arvtageren (Grundfoss) Niels Due. Skal til, at igang med bogen om steve jobs.... Men lige meget hjælper det! Når jeg ser andre unge sidde og fyre den maks af med deres projekter, tænker jeg bare: Mads nu giver du det kraftedme en skalle! Du kan jo godt!. Men aldrig har jeg gjort noget videre ud af det... Nogle gange så kommer ens far og siger til en: ''Det blev aldrig noget med den blog der var Mads?''. Hvergang svare jeg bare: Bare vent far! En dag!

Den dag er så bare aldrig kommet for mig... Interesser har jeg ingen af syntes jeg ikke! Jeg har mange interesser, bare ikke en specifikt?! Det er også det der pisser mig af! Da jeg var mindre har jeg aldrig kunne gå til en sport, fordi så faldte jeg for noget nyt! Først svømning, så guitar, så fodbold, så kajak, så ditten og så datten! Jeg kan bare ikke hænge ved i en ting! Skolen har jeg snildt kunne hænge mig fast i, da jeg føler det er fandme bare noget jeg skal! Det samme med mit fritidsjob, det er noget jeg SKAL gøre! Ved ikke hvad der skulle komme ud af mit debat indlæg bare om, nogle måske kunne komme med nogle problemstillinger eller lign.? Jeg vil mene, jeg er selv virkelig produktiv og sådan... Men ja! Jeg vil bare gerne vide hva jeg lige skal gøre! Siden jeg var 11, har det stået klart for mig: Mads, din drøm er fandme at blive succesfuld iværksætter, og bo i U.S.A som selveste Martin Thorborg, Thomas Rosenstad og de andre! Nu har jeg min blog, og den vil jeg gerne ha bygget videre på! Mange siger jeg har en god stemme til sådan noget med tv-udsendelser sådan noget tv-værts pis! Ved ikke helt, men kunne bare godt tænke mig at få flettet noget sammen!Bevise for min familie, at jeg egentlig godt kan noget! Jeg vil, jeg kan og ja! Jeg syntes selv jeg har snakket med mange andre unge iværksættere, fået gode tips, givet gode tips ved nogle! Hjulpet nogle og sådan! Jeg mener selv, jeg er utrolig god at snakke med om alt hvad hjertet begære!

Men ja...

- Mads Grønning

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:26

Hej Mads,

Interessante betragtninger, MEN:

Du er "kun" 14 år. Der er ingen grund til at sidde og blive frustreret over, at du ikke har fået succes endnu. Du kan ikke forcere det at finde din passion.

Det kan inspirere dig, at læse bøger, men du skaber først succes den dag, hvor du dedikerer dig til noget 100 % og giver den en stor skalle, og ikke ser dig tilbage.

Lige nu befinder du dig et sted i dit liv, hvor du afprøver en masse forskellige grene af internettet for at finde frem til det rigtige - og det er den rigtige måde at gøre det på.

Jeg kender kun meget få, der har skabt succes ved det første, som de rørte ved, og det er en stor fordel, at starte i en ung alder, fordi du derved kan fejle.

Jeg har fortalt lidt om mit første iværksætter-projekt her, som jeg måtte stoppe igen efter tre år.

Men hvad gjorde jeg derefter? Satte jeg mig ned med krydsede arme og sagde: ”Nå, så skal jeg ikke være iværksætter!”

Nej, jeg kastede mig over noget andet, som gav mindst lige så meget mening for mig, fordi jeg nu var blevet det klogere.

Mit råd er derfor: Leg videre - afprøv en masse. Men vigtigst af alt: Hav passionen med i det, og giv den en skalle.

Hvis du kun giver dine projekter nogle måneder at gå på, vil du konstant fejle. Du skal være bedre til at fordybe dig.

Men lad være med at fjerne dine øjne fra målet, fordi du møder modstand. Brug andre folks små, mentale slag som motivation - det gør jeg!

Hvis du alternativt er typen, der elsker at tale vidt og bredt om dine ideer, så prøv at undlad det i en periode, således, at folk ikke konstant slår dig ned mentalt – det vil give dig arbejdsro, når du ikke konstant skal stå til regnskab.

Jeg håber, at du blev en smule klogere, ellers har du masser af år endnu til at finde lige netop det projekt, du skal involvere dig i.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34

Vent til du falder over den rigtige idé - tro mig, den skal nok komme.

Jeg ville også gerne i gang med noget, da jeg var omkring 16-17 år, men jeg havde ikke den rette idé.

Og for mig, er den rette idé alfa omega!

Da jeg så fyldte 18 år, og jeg skulle til at tage kørekort, jamen så opstod idéen til www.Kørekortportalen.dk.

Så mit råd er: Giv dig selv god tid!

Mvh

Mark

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 18:43

Tak for svarene!

Det er jo også det med, der er et eller andet der spirer inde i ens mave som 14 årig!

Jeg vil utrolig gerne bare prøve stille og roligt og bygge noget op og skabe viden! Det havde jeg tænkt mig, at gøre med min blog: www.madsgr.dk

Men jeg gad fandme ikke sidde og skrive hver dag og sådan! Så jeg tænkte, der må være alternativer jeg kan bruge min blog til?! Har i nogle form for ideer? Har selv siddet og kæmpet lidt med en ide, med oplæsning af børnehistorier eller sådan noget iden form...

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:57

For jeg syntes lidt ligesom det er spild af penge og bare lade den gå ud i ingenting! Jeg har sku gjort ret så mange dumme køb, men den her er jo MIN blog, så jeg tænker den kan bruges til flere ting end bare personlig blog?! Nogle som kunne hjælpe?

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:51

Undskyld jeg spammer den her sådan...
Men jeg er fandme bare så ivrig! Jeg er ligeglad med min ungdom, i den forstand at jeg ved, at jeg nok skal få det ud af den som jeg skal! Jeg vil bare lave noget, vise over for andre mennesker at jeg kan!

Tja tjo, søger bare svar på det jeg har skrevet, og det første :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:03

jeg synes bare du skal hoppe ud i det og starte med den super blogs om din viden og dit liv , det er altid dejligt at blogger om det man elsker at skrive om 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:05

Ja præcis Michael!

Viden! Jeg er utrolig smart af en 14 årig at være, men alligevel ved jeg ikke hvad jeg vil skrive om? Det er som om, det at skrive er for meget for mig! Gider ikke sidde og skrive lange tekster og sådan! Kører træt i det i længden?! Hvad med podcast og sådan nogle ting? Det har jeg overvejet, men ved ikke om det bliver for meget! Tja tjo...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:09

Siden du er så ung, hvorfor så ikke konvertere din blog til blog / online CV?

Hvis du ikke skriver ofte, så kan du stadig nå et respektabelt niveau af indlæg inden du er 18 år.

Du går så efter at ligge nr 1 på dit navn med sitelinks og siden du har en masse projekter.
Så læg dem på som din porteføjle, derved spilder du ikke din tid og kan fremvise din evner.

Du går så efter at få succes med dine projekter, for både at fremvise dine evner men også at udvikle dig som iværksætter.

Det tager tid at udvikle sine evner og der er ingen grund til stress, jeg startede som 23 årig (25 nu) og er stadig igang med at studere de forskellige områder jeg interessere mig for.
Så tag det med en smule ro, læg en plan frem til du er 18 år og tag en dag af gangen.

Eventuel kan du lave en arbejdsplan for hvad der minimum skal laves hver måned, f.eks. 1 indlæg om ugen eller lignende.

Husk på der er ingen der får succes med det samme.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:12

Mads:
Men jeg gad fandme ikke sidde og skrive hver dag og sådan! Så jeg tænkte, der må være alternativer jeg kan bruge min blog til?!

Nu er det jo netop dét, man har en blog til :-). At skrive regelmæssigt! Så jeg forstår ikke, hvad det er for en feedback, du ønsker/forventer? Det er hårdt arbejde at bygge noget op, og hvis du ikke gider at lægge kræfter i det, kan du lige så godt lade det ligge.

Hvis det udelukkende er en idé, du søger, så er det langt bedre, at du selv finder frem til den, end at vi andre gør det. Det er jo din egen begejstring for emnet/projektet, der skal give dig den nødvendige entusiasme og energi til at levere varen igen og igen :-).

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)