!SOS! Har brug for en en server/ eller et optimalt webhotel!
Tilmeldt 30. Jul 11
bayramoglu
Skrevet
14-03-2012 kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej venner
Driver en fodboldhjemmeside, som har overraskende mange besøgende om dagen, så min server er brudt ned op til flere gange i dag..
Bruger noget der hedder wpwebhost.com, som virkelig er skuffende.. Supporten er elendig, og ja. det gider jeg ikke komme ind på..
Er i tvivl om jeg overhovedet bør bruge webhotel , eller om jeg bør købe min egen server..
Har over 1.500-2.000 besøg om dagen, og det tal stiger med 500 om måneden.. nogle der kan hjælpe?
Svar
Tilmeldt 30. Jul 11
bayramoglu
Skrevet
14-03-2012 kl. 18:21
Svar
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
14-03-2012 kl. 18:38
Svar
Tag dog fat i Meebox . De kan lave så godt som alle løsninger til meget lave priser. Og så er deres service/support uovertruffen.
Svar
Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Har over 1.500-2.000 besøg om dagen, og det tal stiger med 500 om måneden
Det er lidt voldsomt hvis din webhost ikke kan håndtere 1.500-2.000 daglige besøgende. Har du fri trafik?
Der er mange udbydere der kan tilbyde fri trafik på dit webhotel. bl.a. Unoeuro og One.com
Svar
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Ja Hetzner er ganske stabile.
Men husk på med en vps eller server skal du selv sætte database, webserver backup og lignende op. Og nok så vigtigt... du skal selv vedligeholde det eller finde en der kan gøre det for dig.
Svar
Tilmeldt 30. Jul 11
bayramoglu
Skrevet
14-03-2012 kl. 18:55
Svar
@Jakob Friis
nej har vidst ikke fri trafik.. har købt deres mindste pakke, men vil ikke engang forsøge at opgradere, da de er noget lort.. Vil hellere finde en mere stabil udbyder.
@martin Arendtsen Kan du uddybe. Hvad går vedligeholdelsen ud på?
Svar
Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
nej har vidst ikke fri trafik
Så ville jeg tage et kig på en udbyder, som tilbyder fri trafik :-)
Svar
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Kan du uddybe. Hvad går vedligeholdelsen ud på?
Opdatere serveren. Så der ikke er nogle sikkerhedshuller. Sikre at den ikke løber tør for disk plads. Optimere databasen så den virker mest optimalt.
Det er desværre tit man glemme sådanne opgaver. :-)
Svar