Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion af tøj

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Vi er to unge drenge på henholdsvis 16 og 17 år. Vi fik for nylig en idé om at opstarte vores eget tøjmærke og vi er derfor igang med at finde en producent som kunne producere vores tøj til en rimelig pris.

Vores primære idé er at lave tøj af høj kvalitet med fede detaljer samt et unikt design, og ikke bare tøj med print.

Vi har læst lidt om det her inde på Amino og det ser ud til at det er pebret og svært at starte ud i Kina, så vi har overvejet produktion i Østeuropa.

På forhånd, tak!

Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder ambitiøst, men prøv og tænk over hvorfor folk vil købe netop jeres produkt?

1. Har i et specielt renomé eller kender i nogle der har det, der ville kunne brande jeres tøj?
2. Kan i selv stå for branding

3. Hvor stort marked er der for jeres tøj mærke.

Disse 3 punkter fordi jeg oplever mange unge i jeres alder der starter tøj mærker op for tiden, og det er tit de mest ambitiøse der desværre først ryger i svinget, da suply/demand bare ikke hænger sammen og i pludselig står med en masse tøj i ikke skal bruge.

Derudover:

Hvor stor skal jeres produktion være, og hvor stort er det budget i har til rådighed.

Disse 2 faktorer vil jeg kalde essentielle til valg af producent/firma. Og snakker vi under 100 produkter/måned tror jeg ikke det ville kunne betale sig at rykke produktionen ud af landet, i stedet for at finde en pålidelig forhandler/trykkeri i DK.

Sorry for eventuelle fejl og mangler det gik hurtigt og har ikke lige tid til et grammar check.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)