Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbreve / Maillinglister

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer..

I kan være ganske rolig, der er ingen farer ved at benytte mailinglist.dk hverken som betalingsbruger eller free :)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale www.ebrev.info, selvom det koster lidt mere end gratis.
Deres system ser ganske godt ud, og de mails man modtager (blandt andet fra Iværksætteren) er ganske fine. :-)

Jeg er også bekendt med at ihvertfald en af folkene derfra (Oscar Gensmann) er aktiv herinde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

jeg har selv før i tiden brugt mailinglist, og det har fungeret helt kanont. Servicen fungerer godt og ikke mindst er deres servere meget gode, og deres system indeholder mange fede funktioner.

Man kan selv designer forskellige ting, og ændre en masse funktioner - så ens nyhedsbrev bliver helt unikt. Udover dethar de også en god service, så man altid kan få svar på sine spørgsmål. Et sidste lille plus er også prisen, som jeg ikke syntes er speciel høj - når man kigger på det gode system bag.

Det er acomma.com, en meget stor hosting virksomhed, som står bag denne webservice, og derfor har jeg meget svært ved at forstå at den har været til salg på qxl? Især da jeg tror at servicen kører godt for dem, og den er jo nærmest skrædersyet til deres egne servere og bliver ofte opdateret af deres egne folk.

Håber det er svar nok - ville bare lige dele mine gode oplevelser med dig :P

Edit: Kan se at du tror at den eneste forskel på den betalt og gratis version er annoncerne, men der er faktisk mange flere fordele. Selvfølgelig rettigheden til at sende mere ud, mulighed for god implentering og meget mere.. ;-)

// Jesper Skov

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)