Tak for advarslen. Findes der ikke sider som har billeder, som frit kan benyttes?
Det gør der helt sikkert, men så bliver det nok ikke så nyhedsorienterede billeder. Der findes jo firmaer, der lever af at tage denne slags sportsbilleder.
Jeg kender en gut, der må have billeder af alle danske hold herhjemme, og hvis du vil i kontakt med ham, så skriv en besked til mig. Jeg aner ikke, hvad han vil have for det, men han gør det på hobbyplan.
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Poul: Det er rigtigt at det ikke virker godt, når billedet repeteres, men hvad gør man så? Finder et større billede til baggrunden, eller er det bedst helt at droppe et baggrundsbillede frem for en baggrundsfarve?
Drop fotoet som baggrund! Ja, det er ærgerligt, men hellere det end at lave noget, som virker kikset. Hvis det ikke er dig, der har retten til fotoet, risikerer du alligevel en sag på nakken.
Hvis du ikke har en god baggrundsfarve, så tag en rask beslutning og sig: Neutral/hvid baggrund indtil du har fundet noget bedre.
Hvis du må bruge baggrundsfotoet, så sørg for at anbringe på mange af siderne i lille udgave, evt. bare som udsnit.
Synes ikke der er så meget håndbold over det, men du har sikkert også nogle begrænsninger som gør at du evt. skal have professionel hjælp til at gøre siden perfekt.
Men her er et par quick-fixes:
Find en trægulvs-agtig baggrund (kig evt. på www.subtlepatterns.com, de har nogle stykker).
Brug et magazine template, dvs. et template hvor indholdet er arrangeret lidt anderledes, så det bedre understøtter formatet med nyheder istedet for blogposts. (http://www.pingable.org/20-of-the-best-free-magazine-wordpress-themes/)
Så mangler der måske lidt kritiske øjne på resten af indholdet
Jeg kan se at du har fandme forstået det og har læst dig godt op på det og har styr på det! Godt at se en person som faktisk tager det seriøst!
Ang. SEO så kan du forbedre alt :) - Jeg kan se at du har klaret en masse tekst hvilket er realativt godt!
Går du ind og søger på "All in one SEO danish" så har jeg lavet en video hvor jeg tager dig igemmen dette fantastiske plugin! Så hop ind og kig lidt på det.
Fed side og jeg er selv ex håndbold spiller så jeg vil da love at kigge ind en gang imellem!
vh AB
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.