Hej! Er der nogen der kan hjælpe mig med at rette og tilføje i det skriftligt på min hjemmeside? På forhånd tak |
Hjælp
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
F.eks. har du selv kodet hjemmesiden eller hvor har du købt den ? Eller et link til siden... |
Hej Aladdin Jeg vil meget gerne hjælpe dig med teksten på din hjemmeside. BiipBiip.dk, som så venligt anbefaler mig, skriver, at jeg giver aminorabat. Det ved jeg ikke, hvor BiipBipp har fra - for det gør jeg ikke;-) Jeg har derimod fastsat nogle lave priser, som er ens for alle... om du så er min amigo eller amino. Derfor forventer jeg heller ikke at få rabat fra mine egne leverandører, men i stedet at få et kvalitetsprodukt, som jeg med glæde betaler prisen for. Det gør man nemlig hos mig, og i stedet for rabat giver jeg mine kunder fuld tilfredshed. Kontakt mig på 31 25 02 43 eller rgm@dribling.dk Med venlig hilsen René |
Hos Denker Media læser vi tekstkorrektur, hvor vi bl.a. kigger på stavefejl, grammatik, tegnsætning, lokalisering af begreber samt redigerer teksten, så den fremstår som et forståeligt og flydende sprog. Tøv ikke med at kontakte os, hvis du ønsker et uforpligtende tilbud. |
Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)