Jeg skrev for en lille måneds tid siden et indlæg om at jeg solgte reklamepladser, og det fik jeg ikke success med. Jeg kunne ikke bevise hvor mange besøg jeg havde, og det hele var bare noget rod. Det har jeg fået lavet om på nu. Først og fremmest synes jeg lige i skal se nogle Analytics billeder, så er i klar over hvor mange besøg der egentligt er. Udover analytics, kan i også følge de besøgende på dette link: http://whos.amung.us/stats/tdrp2ai1znb6/, og hvis du klikker på History > Month, vil du kunne se antal besøgende pr dag - så du selv har mulighed for at følge med i de besøgende. Angående bannerplaceringerne, så er der disse steder: Da jeg ikke har tid til at skifte bannerpladserne hele tiden, kan man købe følgende pakker: Og for at du lige skal have et indblik i hvor lang tid det svarer til, så er Basic Pack, omkring 2 til 4 dage. Medium pack er omkring 5 til 10 dage. Large pack er omkring 10 til 25 dage. Siden hvor reklamerne kommer på, er www.wazzo.dk :-). - En gylden mulighed for at få noget godt reklame for din hjemmeside/butik, eller hvad du nu står og mangler reklame til :-). Skriv en PM hvis du er interesseret, og skriv endelig hvis du har spørgsmål :-). |
Hvilken side er det?
Du har vel filtreret din egen trafik fra i analytics? ;)
Hvor kommer trafikken fra? udlandet eller DK ?