Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncepladser sælges - 0.01- 0.02 øre pr besøg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev for en lille måneds tid siden et indlæg om at jeg solgte reklamepladser, og det fik jeg ikke success med. Jeg kunne ikke bevise hvor mange besøg jeg havde, og det hele var bare noget rod. Det har jeg fået lavet om på nu.

Først og fremmest synes jeg lige i skal se nogle Analytics billeder, så er i klar over hvor mange besøg der egentligt er.

Som du kan se svinger det stadig rigtig meget, men jeg er overbevist at det ikke går op og ned af, og at det vil ligge imellem 3 og 7.000 besøg, hver dag - dog ingen garanti, men er rimelig sikker.

Udover analytics, kan i også følge de besøgende på dette linkhttp://whos.amung.us/stats/tdrp2ai1znb6/, og hvis du klikker på History > Month, vil du kunne se antal besøgende pr dag - så du selv har mulighed for at følge med i de besøgende.

Målgruppen er 13-18 år, og det vil jeg tro at LANGT de fleste er. 

Angående bannerplaceringerne, så er der disse steder:

N
u til priserne, som du sikkert har ventet på.
Bannerplads 1, koster 2 øre (0.02) pr besøg, og det er 20 kroner pr 1000 besøg.
Bannerplads 2 og 3 koster 1 øre (0.01) pr besøg, og det er 10 kroner pr 1000 besøg.

Da jeg ikke har tid til at skifte bannerpladserne hele tiden, kan man købe følgende pakker:
- Basic pack: 10.000 visninger - 100 kroner for bannerplads 2 & 3, samt 200 kroner for bannerplads 1.
- Medium pack: 25.000 visninger - 225 kroner for bannerplads 2 & 3, samt 450 kroner for bannerplads 1.
- Large pack: 50.000 visninger - 375 kroner for bannerplads 2 & 3, samt 750 kroner for bannerplads 1.

Og for at du lige skal have et indblik i hvor lang tid det svarer til, så er Basic Pack, omkring 2 til 4 dage. Medium pack er omkring 5 til 10 dage. Large pack er omkring 10 til 25 dage.

Siden hvor reklamerne kommer på, er www.wazzo.dk :-).

- En gylden mulighed for at få noget godt reklame for din hjemmeside/butik, eller hvad du nu står og mangler reklame til :-).

Skriv en PM hvis du er interesseret, og skriv endelig hvis du har spørgsmål :-).

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:33

Hvilken side er det?

Du har vel filtreret din egen trafik fra i analytics? ;)

Hvor kommer trafikken fra? udlandet eller DK ? 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

Hvor er jeg dog dum, haha :-).
Siden er selvfølgelig www.wazzo.dk

Jeg har filtreret mine egne søgninger fra, og det er dansk trafik - udelukkende :-).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)