Hej Amino! På forhånd tak! - Jon Sigvert |
Når du køber et nyt domæne hos dem kan du vælge at bruge din eksisterende hosting, typisk opretter man så bare en undermappe. Det er I hvert fald den løsning jeg bruger hos GoDaddy
Hej Amino! På forhånd tak! - Jon Sigvert |
Når du køber et nyt domæne hos dem kan du vælge at bruge din eksisterende hosting, typisk opretter man så bare en undermappe. Det er I hvert fald den løsning jeg bruger hos GoDaddy |
Unoeuro har en undermenu, hvor du kan vælge hvordan dit nye domain skal peges. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Det er forkert. Under 1-click kan du vælge ønsket adresse. Jeg har 1 hotel med 40 domæner hvor jeg har lavet 1-click på dem alle.. Som svar på spørgsmålet. Sørg for at du er inde på det domæne der er dit hoveddomæne hvor hotellet er tilknyttet. Vælg administration -> Tilknyt flere domæner og peg domænet ned i en mappe. |
Der formåede jeg så at slette alt på mit hoveddomæne.... Håber fandme de har mulighed for gendannelse.. |
|
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media