Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere domæner på ét webhotel?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Jeg står i den situation, at mit lille AdSense og affiliate eventyr skal ekspanderes. Det betyder, at jeg vil gå fra én side til to sider (til en start). Jeg har en webhotel-løsning på unoeuro.com, hvor jeg benytter mig af wordpress. Jeg har fået tilknyttet mit andet domæne til webhotellet, men ved nu ikke hvad jeg skal gøre? Skal jeg have installeret en ny version af wordfeud i en ny mappe der er tilknyttet det nye domæne, for at mit nye domæne kan komme til at fungere? Jeg vil nemlig meget nødigt komme til at slette alt mit nuværende indhold ved en fejltagelse! Smile

På forhånd tak! Yes Yes

- Jon Sigvert 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:46

Når du køber et nyt domæne hos dem kan du vælge at bruge din eksisterende hosting, typisk opretter man så bare en undermappe. Det er I hvert fald den løsning jeg bruger hos GoDaddy

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:48

Unoeuro har en undermenu, hvor du kan vælge hvordan dit nye domain skal peges.

Du kan vælge at lave en ny mappe i roden med et passende navn og installere en wordpress deri.

1click installationerne på unoeuro, virker kun til dit topdomain, skal du have 1click på dit nye domain, skal du opgradere til et selvstændigt webhotel, så du har to hotel løsninger hos dem.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 18:30

Jonas Jørgensen:

Unoeuro har en undermenu, hvor du kan vælge hvordan dit nye domain skal peges.

Du kan vælge at lave en ny mappe i roden med et passende navn og installere en wordpress deri.

1click installationerne på unoeuro, virker kun til dit topdomain, skal du have 1click på dit nye domain, skal du opgradere til et selvstændigt webhotel, så du har to hotel løsninger hos dem.

Det er forkert.

Under 1-click kan du vælge ønsket adresse.

Jeg har 1 hotel med 40 domæner hvor jeg har lavet 1-click på dem alle..

Som svar på spørgsmålet. Sørg for at du er inde på det domæne der er dit hoveddomæne hvor hotellet er tilknyttet. Vælg administration -> Tilknyt flere domæner og peg domænet ned i en mappe.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:03

Der formåede jeg så at slette alt på mit hoveddomæne.... Håber fandme de har mulighed for gendannelse..

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:25

Maelstrom:
Jeg har 1 hotel med 40 domæner hvor jeg har lavet 1-click på dem alle..

Ok, det har de så ændret siden jeg købte - det er nu også egentlig ved at være over 2 år siden :-)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)