Hej Aminoer, Jeg er i fuld gang med at lancere loppemarkedsguiden loppemarkeder.nu og kunne derfor godt tænke mig at have muligheden for at tilbyde de folk, der afholder loppemarkeder, nogle gode priser på relevante emner. Så hvis dit firma tilbyder reklamematerialer, bannere, plastikposer, udlejning af borde eller hvad som helst der er kan bruges i loppemarkedsregi, så vil jeg meget gerne høre fra dig. Jeg forestiller mig, at dit firma enten tilbyder en speciel rabat til kunder, der kommer fra loppemarkeder.nu eller måske en speciel loppemarkeds-pakke. Det får du! Som tak for det gode tilbud, bliver du eksponeret for dem der opretter / afholder loppemarkeder. Dette kommer ikke til at koste dig noget, andet end den rabat du vælger at tilbyde. Loppemarkeder.nu skal ikke have en procentdel af eventuelt salg, da det er ment som en service til brugerne. Varigheden og værdien af tilbuddet bestemmer du selv og det bliver selvfølgelig aftalt inden kampagnen sættes igang. Retten til at afvise tilbud forbeholdes - og afslag begrundes. Jeg ser frem til at se nogle gode tilbud! Hjemmesiden kan ses her: Med venlig hilsen Tommy
|
Er det tilbud, der vil fremgå af hjemmesiden eller blive sendt til de, der opretter loppemarkeder?