Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et godt tilbud, har jeg gratis eksponering til kunder i din branche!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg er i fuld gang med at lancere loppemarkedsguiden loppemarkeder.nu og kunne derfor godt tænke mig at have muligheden for at tilbyde de folk, der afholder loppemarkeder, nogle gode priser på relevante emner.

Så hvis dit firma tilbyder reklamematerialer, bannere, plastikposer, udlejning af borde eller hvad som helst der er kan bruges i loppemarkedsregi, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Jeg forestiller mig, at dit firma enten tilbyder en speciel rabat til kunder, der kommer fra loppemarkeder.nu eller måske en speciel loppemarkeds-pakke.

Det får du!

Som tak for det gode tilbud, bliver du eksponeret for dem der opretter / afholder loppemarkeder. Dette kommer ikke til at koste dig noget, andet end den rabat du vælger at tilbyde.

Loppemarkeder.nu skal ikke have en procentdel af eventuelt salg, da det er ment som en service til brugerne.

Varigheden og værdien af tilbuddet bestemmer du selv og det bliver selvfølgelig aftalt inden kampagnen sættes igang.

Retten til at afvise tilbud forbeholdes - og afslag begrundes.

Jeg ser frem til at se nogle gode tilbud!

Hjemmesiden kan ses her:

www.loppemarkeder.nu

Med venlig hilsen

Tommy 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13

Er det tilbud, der vil fremgå af hjemmesiden eller blive sendt til de, der opretter loppemarkeder?

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 13:44

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Er det tilbud, der vil fremgå af hjemmesiden eller blive sendt til de, der opretter loppemarkeder?

Hej Brian,

Det vil blive vist på hjemmesiden, til dem der opretter loppemarkeder.

Du får altså umiddelbart konstant eksponering når en bruger er logget ind på administrationen.

Grunden til at jeg skriver umiddelbart er, at hvis tilslutningen bliver stor, så vil tilbuddene blive vist i rotation, men den tid den glæde.

Derudover vil jeg lige gøre dig opmærksom på min anden tråd:

3 måneders gratis eksponering af dit firma

Der kan du oprette en gratis rubrikannonce og blive vist til alle brugerne, altså ikke kun dem der lige nu står og skal afholde et loppemarked.

Jeg håber det var svar nok, ellers er du selvfølgelig velkommen til at spørge igen.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 14:12

Hej alle,

Der er nu endnu bedre eksponering at hente for dit firma, hvis du har et godt tilbud.

Dem der giver rabatter vil nu også blive nævnt på Facebook-siden:

Loppemarkeder.nu på Facebook

Dit firma bliver altså ikke kun vist til dem, der ønsker at oprette loppemarkeder, men til alle der er interesseret i siden.

Der vil blive oprettet et album på Facebook-siden hvori de firmaer som har indgået en aftale med loppemarkeder.nu, vil blive vist med logo og en kort beskrivelse.

Tilbuddet / rabatten udløses dog kun ved at nævne en rabatkode, som så kun er synlig for dem der opretter sig.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 13:22

Det er dog en herlig side - jeg fandt lige et loppemarked i min nærhed, som jeg ikke anede fandtes, hvor jeg vil tilmelde mig med nogle private ting :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 19:43

kitt:

Det er dog en herlig side - jeg fandt lige et loppemarked i min nærhed, som jeg ikke anede fandtes, hvor jeg vil tilmelde mig med nogle private ting :)

Hej Kitt,

Tusind tak, det glæder mig at du allerede har haft en god oplevelse med siden! :)

Held og lykke med din tur på loppemarked!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:12

Jo tak skal du have - kender da faktisk nogle stykker, der kan bruge din side :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 19:37

kitt:

Jo tak skal du have - kender da faktisk nogle stykker, der kan bruge din side :)

Jamen al omtale af hjemmesiden, vil blive modtaget med kyshånd :)

Jeg ved ikke om du selv har set det, men du har mulighed for at få refunderet udgiften for din stand.

Du kan se her hvordan du deltager i konkurrencen:

Vind en gratis stand på et loppemarked nær dig

Noget helt andet er, hvis du er stødt på noget du ikke mener har været helt godt, så må du meget gerne sende mig en PB med det, da der hele tiden arbejdes på, at gøre siden så god som mulig.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:02

Jo tak, det har jeg set og har også "syntes godt om". Nu er hjemmesiden delt på min Facebookprofil. Jeg skal nok sende en PB, når/hvis jeg falder over noget på siden, der ikke er så godt :)

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 14:17

kitt:

Jo tak, det har jeg set og har også "syntes godt om". Nu er hjemmesiden delt på min Facebookprofil. Jeg skal nok sende en PB, når/hvis jeg falder over noget på siden, der ikke er så godt :)

Tusind tak til alle tre dele og held og lykke i konkurrencen! :)

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)