Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online projekt samarbejde Esbjerg el. omegn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den situation at jeg vildt gerne vil i gang med nogle projekter.. jeg ved bare ikke helt endnu hvad det skal være, men det skal helst være online.

Jeg har siden 2007 været selvstændig og haft nogle tidligere successer med nogle andre online projekter.

Jeg kunne muligvis godt tænke mig en samarbejdspartner til at lave et fælles projekt som vi begge kan brænde for, da det er absolut det vigtigste.

Du kommer helst fra Esbjerg eller omegn og har gerne erfaring. Jeg er mest idémand og derfor ville det være perfekt hvis du kunne kode, da jeg ikke kan :)

Send en PB hvis det lyder interessant.

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 19:35

Hej Nuavo

Da det er et online project du ønsker, har det vel ikke den største betydning, om vedkommende bor i nærheden ? I dag er det nemt at samarbejde via skype og remotecontrol, så afstande betyder mindre end for få år siden.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Fra  Nuavo Skrevet kl. 20:38

Viggo Poulsen:

Hej Nuavo

Da det er et online project du ønsker, har det vel ikke den største betydning, om vedkommende bor i nærheden ? I dag er det nemt at samarbejde via skype og remotecontrol, så afstande betyder mindre end for få år siden.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Det er nu mest rart at man lige kan mødes over en kold øl og snakke :) Men det er selvfølgelig ikke afstanden der skal være en forhindring hvis den rette partner er derude.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:11

Hej Nuavo.

Hvis du vil have nogle seriøse partnere op af stolen, tror jeg du er nødt til at vise noget mere af dig selv og den energi du vil bruge til at drive en eventuel forretning frem. Det er altid nemmere for mennesker (det gælder både din bedstemor, lillesøster og potentielle partnere) at forholde sig til noget konkret og specifikt. Uddyb hvad det er du gerne vil, hvad din vision er, og hvad du selv kan bidrage med i et partnerskab.

Med en tom profil, og en udmelding om at ville "i gang med nogle online projekter" er der næsten intet at komme efter, det er for vagt.

Hvem er du, og hvad er din baggrund?

Hvad er i din verden et "online projekt"? Uden at kende noget til dig, er det umuligt at få en ide om hvad du tænker på når du skriver sådan. Vil du opbygge en IT/data centreret webservice, en webshop, servicere et eksisterende fysisk kundesegment med et nyt onlinekoncept, udvikle en ny hardware enhed med online muligheder?

Jeg er selv baseret i Esbjerg, er professionel udvikler (embedded *nix/Linux og en masse andet), og kunne måske godt være interesseret i at kaste min energi i det rigtige projekt. Men jeg mangler helt grundlæggende oplysninger om hvor du gerne vil hen.

Hilsner,

Mikkel

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Fra  Nuavo Skrevet kl. 19:31

Mikkel Kirkgaard Nielsen:

Hej Nuavo.

Hvis du vil have nogle seriøse partnere op af stolen, tror jeg du er nødt til at vise noget mere af dig selv og den energi du vil bruge til at drive en eventuel forretning frem. Det er altid nemmere for mennesker (det gælder både din bedstemor, lillesøster og potentielle partnere) at forholde sig til noget konkret og specifikt. Uddyb hvad det er du gerne vil, hvad din vision er, og hvad du selv kan bidrage med i et partnerskab.

Med en tom profil, og en udmelding om at ville "i gang med nogle online projekter" er der næsten intet at komme efter, det er for vagt.

Hvem er du, og hvad er din baggrund?

Hvad er i din verden et "online projekt"? Uden at kende noget til dig, er det umuligt at få en ide om hvad du tænker på når du skriver sådan. Vil du opbygge en IT/data centreret webservice, en webshop, servicere et eksisterende fysisk kundesegment med et nyt onlinekoncept, udvikle en ny hardware enhed med online muligheder?

Jeg er selv baseret i Esbjerg, er professionel udvikler (embedded *nix/Linux og en masse andet), og kunne måske godt være interesseret i at kaste min energi i det rigtige projekt. Men jeg mangler helt grundlæggende oplysninger om hvor du gerne vil hen.

Hilsner,

Mikkel

Selvfølgelig.. min profil er nu opdateret, det var en forglemmelse fra min side.

Det jeg søger er nok mest en som er min modsætning, en som kan finde ud af at programmere hjemmesider, for det kan jeg absolut ikke. Jeg har dog alt forståelse for hvordan tingene fungere og skal fungere.

Jeg render rundt med nogle ideer i mit hoved som jeg ikke kan gøre noget ved ene mand, så enten skal jeg betale mig fra det eller finde en partner.. jeg starter med at se om jeg kan finde mig en partner :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)