hvorfor det. jeg har da også 2 profiler her på amino
Og det skyldtes at jeg oprettede en profil her i 1995 til et daværende domæne navns email
Og jeg havde ikke lige Forwarded den registrerede mail til min "egen" mail. så da jeg igen skulle logge ind på amino. Ja der kunne jeg simpelthen ikke huske hverken brugernavn , email eller kode. Så jeg oprettede da en i Mit eget navn.
Da jeg så fornyligt loggede ind i mailadmin til domænet så jeg jo at der var en "info" mail og ikke kun en support mail.
Og det skyldtes at jeg oprettede en profil her i 1995 til et daværende domæne navns email
Du oprettede en profil på Amino i 1995, eller misforstår jeg noget? Det lyder da i hvert fald ret imponerende taget i betragtning af hvor gammel siden er ;)
Du oprettede en profil på Amino i 1995, eller misforstår jeg noget? Det lyder da i hvert fald ret imponerende taget i betragtning af hvor gammel siden er ;)
Så så Sune, når man kommer op i alderen kan det være svært at holde styr på de mange årstal, ingen grund til at drille Jens med det ;)
Så så Sune, når man kommer op i alderen kan det være svært at holde styr på de mange årstal, ingen grund til at drille Jens med det ;)
Hehe - Speaking of, så trykker alderen vist også ved dig Martin. Det med at holde styr på de mange navne er vist svært, du skrev i hvert fald Joachim i stedet for Jens først ;)
hvorfor det. jeg har da også 2 profiler her på amino
Og det skyldtes at jeg oprettede en profil her i 1995
BLLAH BLAAH BLAAAH HEHEHEHEHEHE Og nej jeg ofre ikke TUSSE til Dansk røde Kors
Kig på klokke slette. Jeg var på arbejde "ER BRYGGERI ARBEJDER" og når man møder kl 23 og fri kl 07 Og ikke får sovet det vilde for der er nogle online ting der lige skal holdes styr på og en datter på 2 der syntes alt der kan pilles ved skal pilles ved
Ja så bær over med mig klokken var vidst 05 så WHAT the F**K