Spørgsmål. Hvad er det nu ham mobiltelefoneksperten hedder på AMINO? Nicolaj....et eller andet? Nogen, der kan huske hans navn, har en presserende opgave til ham.
MvH Peter
|
Spørgsmål. Hvad er det nu ham mobiltelefoneksperten hedder på AMINO? Nicolaj....et eller andet? Nogen, der kan huske hans navn, har en presserende opgave til ham.
MvH Peter
|
Tak...Jan. Du er bare altid så hjælpsom
Peter
|
Hej Nicolaj fra mobiltjek.dk Du skal have tusind tak for din uvurderlige hjælp i denne sag. Fantastisk at en Amino kan hjælpe en Medamino. som er under pres. på denne måde. Der overvejes sagsanlæg mod Callme......idet hovednummeret i PPC har ligget stille i dag og nok også gør det i morgen. Nicolaj, du sagde at din hjælp var U/B. Men så let skal du ikke slippe Bare dejligt med noget proffessionel assistance i denne sag. Jeg vil anbefale dig rundt omkring. TAK NICOLAJ!
MvH Peter |
Her kan du finde hans amino profil :) http://www.amino.dk/members/sponsorplay/default.aspx |
.
Det var så lidt Peter, skulle det være en anden gang |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Håber jeg ikke Nicolaj.....den dag i dag har virkelig kostet kræfter og nerver. Det startede kl. 06.00 i morges....puha.
MvH Peter |
Hej Nicolaj! Jamen jeg ved ikke, hvordan jeg skal takke dig......du har været en utrolig proff. hjælp i alt dette bøvl. Sagen ligger nu hos Advokat for erstatningskrav...samt afværgelse af lukning af tlf. nr. pr. 8/4-2012. Jeg mener, at PPC har en god sag! Der er i dag røget et par flasker god rødvin til din adresse Nicolaj. Nyd den med konen.......og fantastisk hjælp du har ydet. MvH Peter
|