Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords - kan jeg nøjes med at bruge gavekortet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg fik af Google tilsendt et gavekort på 650 kroner til Google Adwords, da jeg har haft tilføjet Google Annoncer på min blog. Men jeg kender ikke til Google Adwords, så jeg gider ikke betale for reklame, i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt, men nu har jeg det gavekort? Er der nogen,d er har prøvet at få et gavekort til Google Adwords? Kan jeg bruge det, uden at skulle betale noget selv? Og hvad er de bedste søgeord at bruge? 
Jeg kender ikke rigtig til Google Adwords, men jeg vil da gerne udnytte mit gavekort på de 650 kroner for at reklamere lidt for min lille modeblog.. 

- Louise Kjær-

http://trendogtendenser.blogspot.com 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:57

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:57

Hej Louise!

Jeg fik også sådan et for et par dage siden. Ved heller ikke lige selv så meget om AdWords, så jeg tror lige jeg følger med her. :-)

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 12:59

Men man kan ikke fortælle den, at man kun vil bruge gavekortet, eller hvad? Jeg agter ikke rigtig at bruge penge på annoncering, før min blog er lidt større nemlig.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jun 05
Indlæg ialt: 38
Fra  Nielsens Bureau v/Anette Nielsen Skrevet kl. 00:13

Nej, for de sender dig gavekortet for at få dig til at vænne dig til at bruge Adwords :-) Men du kan vælge at sætte din betalingsform til bankoverførsel og så nøjes med at betale 80,- som er minimum til at starte på, og så indløse gavekortet - så stopper annoncerne med at blive vist når disse penge er brugt. jeg mener i øvrigt ikke du behøver sætte det i gang med det samme - der er tidsbegrænsning på indløsning af gavekoden, men du behøver så vidt jeg husker ikke bruge pengene aktivt med det samme.

Med venlig hilsen Anette Nielsen, Nielsens Bureau
PS: Læs min gratis e-bog Adwords for absolut begyndere

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:24

du kan godt bruge gavekortet uden at sætte penge ind på din konto. 

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 09:30

Men jeg har ingen anelse om, hvordan jeg gør.

Jeg er jo godt klar over, at de jo sender de gavekort ud i håbet om at tjene penge på mig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)