Jeg er sikker på, at Johnny fra TopRobot kan hjælpe dig, med at finde en god robotstøvsuger. Han kigger formodentlig med i tråde om dette emne, så du kan nok fange ham her.
Jeg er sikker på, at Johnny fra TopRobot kan hjælpe dig, med at finde en god robotstøvsuger. Han kigger formodentlig med i tråde om dette emne, så du kan nok fange ham her.
Han får min anbefaling. :
Takker for anbefalingen
Jeg forhandler kun Iclebo robotstøvsugere , de ligger i den dyre ende af skalaen, men pris og kvalitet følges af.
Anbefaling på iRobot herfra - har 581 model med AeroVac, klarer suverænt at fjerne hundehår dagligt fra en meget fældende Kleiner Münsterländer. Ved dog ikke hvordan iRobot klarer sig sammenlignet med NaviBot mht pris/kvalitet og rengøring/navigation
Måske du bare skulle benytte en traditionel støvsuger og de kan fås til relativ små penge - og så støvsuger de faktisk.
Du skal måske også lige overveje hvad en robot støvsuger i realiteten er.
En robotstøvsuger er en automatiseret fejemaskine med yderst begrænset sugeevne. Der fejes mere end der suges støv.
Alle robotstøvsugere har problemer med hunde- og kattehår. De sætter sig fast i valserne og det tager tid at rengøre disse.
Trods flere mærker tilbyder virtuelle vægge er disse ikke pålidelige. Robert stikker engang imellem af og det er særdeles uheldigt hvis det er ved en trappe. Det betyder at Robert skal bruge karosseribremsen når han lander og disse skader er kun dækket af egen pengepung.
En billig ministøvsuger til under 1.000 kr. er en væsentlig bedre investering. Den støvsuger i det mindste og så er det mindre sandsynligt at den stikker af og falder ned af trappen.