Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robot støvsuger - men hvilken?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at kigge på en ny robot støvsuger til hjemmet, men kan ikke rigtig finde ud af hvilken en jeg skal anskaffe mig?

Den skal kunne klare hunde hår, og kunne programmeres

Jeg har lige nu kig på en Navibot VCR8855L3B fra Samsung og en Irobot Roomba® 564 Pet

Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringen med sådan en maskine?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 11:43

Jeg er sikker på, at Johnny fra TopRobot kan hjælpe dig, med at finde en god robotstøvsuger. Han kigger formodentlig med i tråde om dette emne, så du kan nok fange ham her.

Han får min anbefaling. :)

.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 12:06

Jonathan Hansen:

Jeg er sikker på, at Johnny fra TopRobot kan hjælpe dig, med at finde en god robotstøvsuger. Han kigger formodentlig med i tråde om dette emne, så du kan nok fange ham her.

Han får min anbefaling. :

Takker for anbefalingen

Jeg forhandler kun Iclebo robotstøvsugere , de ligger i den dyre ende af skalaen, men pris og kvalitet følges af.

Der ligger en test af robotstøvsugere her fra Hjælpemiddel instituttet, så er der lidt læsning :-)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:04

kan ikke huske modellen, men på en messe så jeg en der selv kørte tilbage til sin oplader, og det var klart den jeg ville tage.

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:07

pernilleklausen:

kan ikke huske modellen, men på en messe så jeg en der selv kørte tilbage til sin oplader, og det var klart den jeg ville tage.

Af dem jeg har kigget på, gør de alle sammen det.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 15:30

Anbefaling på iRobot herfra  - har 581 model med AeroVac, klarer suverænt at fjerne hundehår dagligt fra en meget fældende Kleiner Münsterländer.
Ved dog ikke hvordan iRobot klarer sig sammenlignet med NaviBot mht pris/kvalitet og rengøring/navigation

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 08:55

Du kan læse en hel masse om robotstøvsugere på udstyrsguiden her, men derudover så kan du lave alle robotstøvsugerne om til en pet udgave med AeroVac

Tim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18

Jeg tænker købe en der skal køre på flisegulv samt ikke må drøne ned af trapperne (naturligvis gerne hvis den kan feje der ogsåGeeked) så derfor flg. :

1 - Kan jeg nøjes med en "billig" løsning idet vi ikke har dyr og tæpper men kun marmor ?

2 - Kan alle modeller finde ud af der er en trappe ?

Vi sidder jo ikke i DK så er der nogle genelle mærker at kigge efter og nogle man absolut skal holde sig fra ?

Mvh

HH

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Fra  Holmes WebDesign Skrevet kl. 09:37

Måske du bare skulle benytte en traditionel støvsuger og de kan fås til relativ små penge - og så støvsuger de faktisk.

Du skal måske også lige overveje hvad en robot støvsuger i realiteten er.

1. En robotstøvsuger er en automatiseret fejemaskine med yderst begrænset sugeevne. Der fejes mere end der suges støv.
  2. Alle robotstøvsugere har problemer med hunde- og kattehår. De sætter sig fast i valserne og det tager tid at rengøre disse.
  3. Trods flere mærker tilbyder virtuelle vægge er disse ikke pålidelige. Robert stikker engang imellem af og det er særdeles uheldigt hvis det er ved en trappe. Det betyder at Robert skal bruge karosseribremsen når han lander og disse skader er kun dækket af egen pengepung.

En billig ministøvsuger til under 1.000 kr. er en væsentlig bedre investering. Den støvsuger i det mindste og så er det mindre sandsynligt at den stikker af og falder ned af trappen.

Hilsen

Holmes

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:38

Så fik jeg købt en irobot 581...

Nu skal jeg ha, købt noget tilbehør til den...

Men nu har jeg været i forskellige butikker i herning, men de har ikke noget liggende.

Er der nogen herinde, som sælger tilbehør til irobot 581

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)