Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne have feedback på min side

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er rigtigt, det er fordi jeg ikke kan finde andre måder at bestemme rækkefølgen på mine kategorier på.
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Du må mene der hvor man kan vælge danske kr. eller Euro, det er hensigten at sælge til udlandet med tid.

 

Jeg vil overveje at købe adressen .com også det var en god ide.

 

Tak for feed back.

Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Måske er det bare en erhvervsskade - men det skærer altså i mine øjne, at halvdelen af billederne er uskarpe, misfarvede eller har hårde slagskygger fra en blitz.

Hvis du vil blive ved med at tage billeder selv, så overvej at købe udstyr (baggrund og lys og måske et bedre kamera!?), så du får mere ensartede billeder, der sælger varen bedre.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Lene.

Først: Jeg synes, det er nogle rigtig flotte kjoler, du har - og meget rimelige priser.

Jeg ville klart købe én, hvis jeg havde en datter, der ikke var så stor som min (180 cm).



Dernæst: Websiden virker lidt "steril" - meget luft mellem små billeder.

Det vil sige første gang man klikker ind, får man ikke den wow-effekt, som jeg faktisk synes dit koncept og produkt lægger op til og fortjener. Man skal nærmest kunne "røre" ved kjolerne.



Det ville være meget bedre - tror jeg - hvis billederne stod side om side og virkede som kategorier, fx alder, og man så klikkede på et af dem og kom ind i den gruppe, der er aktuel.



Håber ikke, du tager min indvending unådigt op, det var det, jeg tænkte, da jeg klikkede ind.

Mange hilsner Jaye





Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jaye

 

Mange tak for feed back.

 

Det er rigtig godt at høre at du kan lide met koncept, og mit udvalg som jeg hele tiden udvider.

 

Jeg vil desuden give dig helt ret i din kritik.

 

Jeg har købt denne shop hos Danhost, og har kun adgang til få dele af den, jeg kan derfor ikke lave om på det med billederne.

 

Min plan er at få lavet en ny shop der lever mere op til de krav jeg har og derfor er din kritik absolut brugbar.

 

Mange tak.

 

Hilsen

 

Lene

 

 

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene

 

Jeg synes også, det er en fin side, du har.

Hvis jeg skal købe en kjole, mangler jeg dog lidt flere informationer omkring hvilke materialer, kjolerne er lavet af - bomuld, hør etc.

Jeg synes, du skal få  siden kigget igennem for stavefejl o.lign. - man (eller i hvert fald jeg) kommer til at fæstne blikket for meget ved den slags ting, og det er jo lidt ærgerligt, når nu du har så mange fine kjoler.

Rigtig held og lykke med butikken : - )

 

Mange hilsner

Line

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)