Tænk at en virksomhed f.eks. kan få 500 nye kunder indenfor typisk 24-48 timer? kunder som de har mulighed for at lave mersalg på og som de naturligvis ikke ville have nået frem til?
Som privatperson har man måske allerede stiftet bekendtskab med "Deal-idéen", hvor erhvervsdrivende byder ind med særtilbud på alt fra himmel og jord, som bl.a. deal.dk, mydeal.dk & sweetdeal.dk har haft ekstremt stor succes med.
Deal konceptet en relativ ny form for No Cure No Pay markedsføring, som både off- og online virksomheder med fordel kan benytte sig af. Virksomhederne betaler ikke noget med mindre de aftalte resultater opnås i form af nye kunder i deres butik.
Nu tænker du måske at det der Deal site koncept da bare er sådan en slags køb pakket ind i et popsmart markedsføringskoncept. Det kan du måske have ret i, men det virker. Det virker ekstremt godt. Grundet er at der er nogle meget vigtige detaljer i konceptet som er helt afgørende for at det virker så godt, hvorpå det andre deals sites har haft ekstremt stor succes med!