Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på større ordre visitkort

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da vi ligger i forhandlinger med en stor Dansk detailkæde har vi behov for et tilbud på visitkort, dels til vores egen virksomhed og dels til vores samarbejdspartner der bliver en stor del af denne aftale.

Det forventes der skal bruges omkring 4.100 visitkort årligt, der leveres i kvarte oplæg, altså omkring 1.025 hver 3 måned.

Der skal leveres til mellem 100 og 250 personer af gangen, til ligeså mange adresser. Dette antal vil stige i takt med vi får udvidet vores koncept.

Der skal laves en kliche med den pågældende detailkædes logo og vores navn, samt nyt navn + nyt telefon nummer på hvert serie visitkort pr. adresse, disse kort skal sendes til.

Det betyder at der årligt kan blive tale om mere end 1 million visitkort, naturligvis forventer vi en meget fordelagtig pris på så stor en ordre til samme trykkeri.

Du kan sende dit tilbud til mig baseret på en pris med ¼ pr. levering af 4.100 visitkort, således jeg ved hvad jeg skal afkræve mine partnere, for deres brug af vores kundes navn, ved hver levering.

Du kan sende dit tilbud på r_aars@hotmail.com

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 19:46

Hej Rene har sendt dig en mail :)

Mvh

Thomas Nielsen

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 22:04

Tak Thomas

Jeg har modtaget den, men glemte at skrive der skal kun 4 farve tryk på den ene side og kvaliteten behøver ikke være ret god, bare et billig produkt hvis du overhoved har den slags, for jeg kan se dit tilbud er kort af god kvalitet.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 22:15

Thomas jeg har kigget lidt på din webside og må sige det er flotte ting du fremstiller, men den kvalitet er alt for høj til de påtænkte visitkort, da disse reelt set er "klagekort" forstået på den måde at vores kunder kan kontakte vores samarbejdspartner direkte hvis der er fejl i en levering, dog vil jeg sige at 1000 stk prisen ved en bestilling på 5000 er yderst fornuftig som den er nu.

Men da ddet er andre folks penge jeg køber ind for er jeg nødsageet til at findet det så billigt som muligt og nej jeg vil ikke engan forsøge med et prøve tryk fra vistaprint - det gør man kun engang og sikken en skuffelse.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:44

Hej René,

Tag kontakt til billybest.dk - vi samarbejder tæt med dem omkring levering af tryksager og de er yderst pålidelige og intet at sætte en finger på.

God lørdag

Emil 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 23:13

tak for tippet god søndag til dig

Venligst

René Buch

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09