Hej Da vi ligger i forhandlinger med en stor Dansk detailkæde har vi behov for et tilbud på visitkort, dels til vores egen virksomhed og dels til vores samarbejdspartner der bliver en stor del af denne aftale. Det forventes der skal bruges omkring 4.100 visitkort årligt, der leveres i kvarte oplæg, altså omkring 1.025 hver 3 måned. Der skal leveres til mellem 100 og 250 personer af gangen, til ligeså mange adresser. Dette antal vil stige i takt med vi får udvidet vores koncept. Der skal laves en kliche med den pågældende detailkædes logo og vores navn, samt nyt navn + nyt telefon nummer på hvert serie visitkort pr. adresse, disse kort skal sendes til. Det betyder at der årligt kan blive tale om mere end 1 million visitkort, naturligvis forventer vi en meget fordelagtig pris på så stor en ordre til samme trykkeri. Du kan sende dit tilbud til mig baseret på en pris med ¼ pr. levering af 4.100 visitkort, således jeg ved hvad jeg skal afkræve mine partnere, for deres brug af vores kundes navn, ved hver levering. Du kan sende dit tilbud på r_aars@hotmail.com Venligst René Buch |
Hej Rene har sendt dig en mail :)
Mvh
Thomas Nielsen