Hej |
Afhængig af vægt m.m.
Airmail er billigst, men tager lang tid
Søfragt er også billigt, men tager lang tid
DHL er nok det billigste kurerfirma vil jeg skyde på :-)
Hej |
Afhængig af vægt m.m. Airmail er billigst, men tager lang tid Søfragt er også billigt, men tager lang tid DHL er nok det billigste kurerfirma vil jeg skyde på :-) |
Hej Anders.. |
Kan ikke huske, hvilke firma det var, men har hørt rygter om, at nogle firma blot levere til ens nærmeste havn, hvor det så det fra er på eget ansvar? Nogen der kan nikke genkende til det? |
Har læst lidt videre på emnet og det ser ud til, at største delen af alle fragt firmaer der fragter fra kina af, kun levere til ens nærmeste havn. Herfra er det så på eget ansvar at få varende hjem. Kan man ikke få et dansk fragt firma til at hente ens vare ved havnen, hvorfra de fragter det hjem til ens adresse?
|
Du kan sagtens finde en dansk speditør som kan sørge for at levere direkte til din adresse. Det vil også være den mest optimale og billigste måde.. |
Hvordan vil det foregå med en speditør? vil de stå for hele forsendelsen fra kina til min adresse eller skal jeg først tage fat i dem når varende er i min hjem havn? Hvilke danske speditøre er der? |
De kan sagtens stå for hele leveringen. Du skal bare fortælle dem de nødvendige oplysninger, resten klarer de .. Også mht papirarbejdet ( told mv).. |