Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering fra Kina.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal have en større mængde vare hjem fra Kina af, men er lidt i tvivl om, hvilket fragt firma jeg skal vælge til jobbet? Mine ønsker er, at varende bliver leveret til min adresse på en fornuftig tid til en rimelig pris? Nogen der har erfaringer med, hvem der kan klare sådan en sag?

Håber jeg er specifik nok. :)

På forhånd tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30

Afhængig af vægt m.m.

Airmail er billigst, men tager lang tid

Søfragt er også billigt, men tager lang tid

DHL er nok det billigste kurerfirma vil jeg skyde på :-)

Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:37

Hej Anders..

Søfragten er helt klart den billigste.. Og husk at aftale FOB og ALL inclusive ..

Prøv at ringe rundt til de forskellige fragtvirksomheder såsom dhl, dsv, itella mv.. Og sammenligne priser & service..

Tilmeldt 9. Sep 11
Skrevet kl. 16:40

Kan ikke huske, hvilke firma det var, men har hørt rygter om, at nogle firma blot levere til ens nærmeste havn, hvor det så det fra er på eget ansvar? Nogen der kan nikke genkende til det?

Disse fragt firmaer vil jeg helst undgå, men inden da skal jeg have styr på, hvilke det er? 

Tilmeldt 9. Sep 11
Skrevet kl. 16:57

Har læst lidt videre på emnet og det ser ud til, at største delen af alle fragt firmaer der fragter fra kina af, kun levere til ens nærmeste havn. Herfra er det så på eget ansvar at få varende hjem. Kan man ikke få et dansk fragt firma til at hente ens vare ved havnen, hvorfra de fragter det hjem til ens adresse?

Tilmeldt 8. Mar 12
Skrevet kl. 17:07

Du kan sagtens finde en dansk speditør som kan sørge for at levere direkte til din adresse. Det vil også være den mest optimale og billigste måde..

Tilmeldt 9. Sep 11
Skrevet kl. 17:32

IdeTripper:
Du kan sagtens finde en dansk speditør som kan sørge for at levere direkte til din adresse. Det vil også være den mest optimale og billigste måde..

Hvordan vil det foregå med en speditør? vil de stå for hele forsendelsen fra kina til min adresse eller skal jeg først tage fat i dem når varende er i min hjem havn? 

Hvilke danske speditøre er der?

Tilmeldt 8. Mar 12
Skrevet kl. 17:39

De kan sagtens stå for hele leveringen. Du skal bare fortælle dem de nødvendige oplysninger, resten klarer de .. Også mht papirarbejdet ( told mv)..

Husk at få tilbuddet på skrift... Så du ikke bagefter får uønskede overraskelser..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)