Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du/I et GRATIS website?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Som overskriften indbyder, tilbyder jeg at lave et "gratis" website, i forbindelse med mit uddannelsesforløb som web-integrator. Jeg har en måned til dette projekt og mangler dit firma eller andet et website, så må dette være en gylden mulighed.

MERE OM PROJEKTET:

Vi har fået et virksomhedsforløb som går ud på at finde en erhvervsperson/privatperson, at lave et website for. Som I nok allerede har lagt mærke til ovenfor, så er gratis i anførselstegn, og ja dette er ikke helt gratis, i den forstand at I selv skal betale til et webhotel understøttende: asp.net og mysql/mssql som database. (unoeuro.dk har ganske fornuftige priser på dette) Men ellers tilbyder jeg min arbejdskraft gratis. Jeg programmerer websites i asp.net (c#) med tilkoblet database, hvilket for dig betyder at dit site vil blive fuld funktionelt og dynamisk - du kan opdatere tekst samt billeder når du lyster, uden min videre indblanding.

OM DIG/JER:

I må gerne være engageret og seriøse i dette projekt. I skal helst være fra Århus og omegn da det ville være super med "face to face" kontakt. Jeg har personligt ikke mulighed for at tage uden for Århus da min cykel kun kan cykle omkring 7 km. (hint hint) Hvis ellers finder vi ud af noget. I må gerne være til at få fat på under forløbet, skulle der opstå et eller andet, enten pr e-mail eller telefon.

OM MIG:

Jeg hedder Kasper Pedersen og er en 24-årige fyr som bor i Århus. Jeg har læst til mediegrafiker i nogle år, men har nu fået smag for det mere spændende og udfordrende i www-mediet end det trykte. Jeg er under uddannelse som web-integrator i Århus og er færdig til oktober.

IT kunnen og kompetencer:

Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Flash
ASP.NET (C#), MSSQL/MYSQL, jQuery, xHTML/HTML5, CSS(3), ActionScript 3

Vil du vide mere om mig så skriv endelig.

Her er nogle få referencer til det jeg har gået og lavet:

www.galaxyzoo.surachart.dk (gruppeopgave, stået for design, jquery og intro)
www.trafikskolen-holstebro.dk
www.colafinder.dk/khp
www.colafinder.dk/havetsbund
www.colafinder.dk (under opdatering)
www.avenstudios.dk
www.avenstudios.dk/highwaykiller/ (flash spil)

www.avenstudios.dk/webintegrator/endless.jpg (grafik)
www.avenstudios.dk/webintegrator/inception.jpg (grafik)
www.avenstudios.dk/webintegrator/splash.jpg (grafik)

Med venlig hilsen,
Kasper H. Pedersen 

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 14:32

hej

spænende projekt, kunne godt være interesseret

men vil følge lidt med i tråden

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:32

Hej Kasper. 

- Det er en skam at det kun kan være omkring Århus, ellers havde jeg et super god ting til dig, som du kan hjælpe mig med.

Men jeg bor desværre 200 km fra århus, så det er nok lidt mere end din cykel kan holde til ;) 

mvh Martin 

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:39

Hej Kasper, her er en hjemmeside jeg gerne vil have opdateret, det skal gøres overskueligt og muligheden for betaling online skulle gerne være tilstede. 

http://www.byensantik.dk/

Det skal være nemt at smide nye varer op/fjerne dem igen, og et system så jeg kan se hvad er blevet bestilt. 

Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 14:57

Hej Martin

Du skal da være mere end velkommen til at flex din idé.. Man har jo et standpunkt til man tage et nyt :)

Mvh, Kasper

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:57

Jeg har masser af projekter liggende i skuffen, så hvis du udvider din radius med omkring 100 km., er jeg meget interesseret!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 14:58

Hej Daniel

Lyder som et rigtigt spænende projekt. Vi har dog ikke lært så meget om online betaling endnu. Men lad mig lige research lidt om hvordan og hvorledes. Så vender jeg lige tilbage til dig.

Mvh Kasper

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:33

Lyder helt fint, online betaling er heller ikke nødvendig, da varer kommer og går fra dag til dag så det kan blive problematisk at jeg ikke laver krydssalg og sælger den samme vare 2 gange, da det meget hænder af impulskøb i butikken. 

Der er mere brug for at man kan opdatere billederne og ændre på åbningstiderne hver uge da de skifter meget. 

100 % af salget går jo nu igennem salg på stedet, og der er ikke tid til at sælge oveni på nettet medmindre jeg hyre en til det. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)