Hej Amino Som overskriften indbyder, tilbyder jeg at lave et "gratis" website, i forbindelse med mit uddannelsesforløb som web-integrator. Jeg har en måned til dette projekt og mangler dit firma eller andet et website, så må dette være en gylden mulighed.
MERE OM PROJEKTET: Vi har fået et virksomhedsforløb som går ud på at finde en erhvervsperson/privatperson, at lave et website for. Som I nok allerede har lagt mærke til ovenfor, så er gratis i anførselstegn, og ja dette er ikke helt gratis, i den forstand at I selv skal betale til et webhotel understøttende: asp.net og mysql/mssql som database. (unoeuro.dk har ganske fornuftige priser på dette) Men ellers tilbyder jeg min arbejdskraft gratis. Jeg programmerer websites i asp.net (c#) med tilkoblet database, hvilket for dig betyder at dit site vil blive fuld funktionelt og dynamisk - du kan opdatere tekst samt billeder når du lyster, uden min videre indblanding. OM DIG/JER: I må gerne være engageret og seriøse i dette projekt. I skal helst være fra Århus og omegn da det ville være super med "face to face" kontakt. Jeg har personligt ikke mulighed for at tage uden for Århus da min cykel kun kan cykle omkring 7 km. (hint hint) Hvis ellers finder vi ud af noget. I må gerne være til at få fat på under forløbet, skulle der opstå et eller andet, enten pr e-mail eller telefon. OM MIG: Jeg hedder Kasper Pedersen og er en 24-årige fyr som bor i Århus. Jeg har læst til mediegrafiker i nogle år, men har nu fået smag for det mere spændende og udfordrende i www-mediet end det trykte. Jeg er under uddannelse som web-integrator i Århus og er færdig til oktober. IT kunnen og kompetencer: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Flash Vil du vide mere om mig så skriv endelig. Her er nogle få referencer til det jeg har gået og lavet: www.galaxyzoo.surachart.dk (gruppeopgave, stået for design, jquery og intro)
|
hej
spænende projekt, kunne godt være interesseret
men vil følge lidt med i tråden