Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frisør søges...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej...

Jeg leder efter nogle bestyrere eller ejere af frisørsaloner, som kunne tænke sig at være behjælpelige med at besvare en række spørgsmål omhandlende denne branche.
Så hvis du, din kone, veninde eller bekendt er frisør, må I meget gerne skrive eller sende mig en besked.

Det drejer sig kun om ca. 10 spørgsmål, så det tager 5 min at besvare.

Mange tak.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 15:38
Har du prøvet at kontakte en frisør pr. telefon ? Hvis du kigger efter frisørens åbningstider og ringer ½ time før, kunne du være heldig :-)
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:52

Tak for dit svar.

Det var da selvfølgelig en mulighed. Kan være jeg prøver hvis ikke jeg er så heldig at fange nogen herinde.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:51
Hej Allan

Altså min frisør er da vældig sød - og helt sikkert også travl, men hun er så meget med på noderne, at hun har webside - og endda mulighed for online booking, så mon ikke også, at hun læser mails

Her er hjemmesiden:Frisør Månsson

/Kamilla

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:33

Ved ikke om du har fået svar, men ellers vil jeg gerne hjælpe dig, skriv på hl@soreti.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)