Jeg er medejer i Greenberg & Son - en nyere virksomhed fra Aarhus.
I forbindelse med udviklingen af vores virksomhed, har jeg udarbejdet en hjemmeside - helt og aldeles uden hjælp fra andre, fordi som i ved, er budgetterne ikke så store her i starten…
Men nu kunne jeg faktisk godt bruge en 2. opinion på hjemmesiden. Jeg vil meget gerne høre jeres uforbeholden mening om sitet:
Der er så mange grunde til at embed videoen fra youtube at det næsten vil være dumt andet, bl.a. i forholdt til google, også tager det ikke mange sekunder :).
Ved ikke helt hvad jeg syntes om topbaren -Men ellers er siden dejlig enkel. -Der er plads til forbedringer, men hvis du selv har sættet den sammen syntes jeg det er godt gået. :)
fodnoten og hvad står under overskrifter det er en meget lys skrift valg på en lys baggrund det er meget svært at læse.
titlen udnyt der gerne alle 70 tegn google viser derved en større chance for flere klik fra google af og ikke mange søger på google med ordret velkommen det siger ikke meget om din side.
cvr nummer i fodnoten det giver siden et ekstra troværdighed løft
social logoer til like din side kunne jeg ikke se google plus , facebook eller twitter , da google er begyndt give lidt mere for det.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows