Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til pbs og dankort

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et spørgsmål omkring dankort brug

Det er sådan at jeg er ved at lancere et nyt antivirus produkt her i danmark og dertil skal brugerne selvfølgelig have mulighed for at købe via Dankort, men det er sådan at når de skal købe næste års antivirus, så sker det på producentens server/hjemmeside, hvordan klarer men det nemmest så de også kan komme til at bruge dankort der? - kan man overhovedet?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:40
Tjah bum bum...

Kan du ændre på producentens hjemmeside? Ellers er det sgu nok op ad bakke med den del af det.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:55
hej jesper

Ja, det bør være muligt at få dem til at ændre på den...
Det er mere det om de må benytte min pbs aftale?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:00
Linket til selve kortbetalingen kan jo pege til en side du styrer. Det er et krav fra PBS at man kan se hvilket firma der har indløsningsaftalen, så det skal i så fald fremgå af betalingssiden.
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:04

Hej

Det er således, at indløsningsaftalen gælder for et domænenavn og den skal ligge på en af PBS godkendt https server – der er flere webhoteller der yder denne service eller man kan selv blive godkendt til at hoste betalingsdelen.

Men hvis producenten domæne ikke er det samme som der er aftalt i indløsningsaftalen holder den ikke. PBS  har endvidere dyrere transaktions priser på Visa og og Internationale kort end man kan få betalingssystemer til i udlandet, ulempen er så, at dankortet mangler i de udenlandske løsninger.
Priserne i udlandet på transaktionsgebyrer på Internationale kort er sidst jeg checkede ca. 2,8%  altså væsentlig billigere end PBS løsningen.

Med venlig hilsen
Wesecureit

René

Wececureit René
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 08:45
ja, det er ligepræcis er problemet ligger, da jeg skal bruge dankort...
Selvfølgelig ville jeg ikke bruge det til udenlandske kort, der har de allerede en bedre aftale med andre leverandører.
Men det er ret vigtigt at vi kan komme til at tage dankort her i Danmark, da vi ellers mister en masse kunder som ikke kan forlænge deres licens...
Kan man få godkendt serveren, selvom den ikke står i danmark?

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:21
Wececureit René
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)