Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej jeg er igang med min hjemmeside kan i komme med jeres indput

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej vil godt høre hvad i synes   om min hjemmeside må godt komme med indput om der er noget der skal laves om osv. det er om misbrug   min side er www.stophashmisbrug.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:22

om jer siden den er lige lovlig kort 

hvad er formålet med siden

• hvad vil i skrive om på siden
  • hvor meget vil i opdatere på siden
  • hvad er i eller du lidt om den som skriver på siden.

dog de korte artikler jeg så på siden , det bliver spændende at læse flere af dem.

en misbrug ordbog ville være ideelt til denne her siden

en guide komme ud ad misbrug en simpel og let at forstå.

meget ens titler til google kun et ord  forskel flere sider lav dem mere unikke på alle sider og udnyt gerne google viser nu op til 70 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22

Altså... der er vist et par ting, du med fordel kan ændre på hjemmesiden...

Det er svært at starte, for det er halvsvært at finde ud af, om du er seriøs eller bare driver gæk...

Men okay, la' os gøre den antagelse, at du er helt seriøs. I så fald vil jeg sige, at dit banner virker stærkt med det dobbelte ansigt. Udmærket. Der er mange gode finesser ved hjemmesiden, men også kiksere.

Din menu-struktur er lidt halv-kikset, fordi du har Home, Om Os og Kontakt i banneret, mens du har Generel, Hash og Kokain lige under banneret. De skal samles... synes jeg. Fjern menuen fra banneret.

Generel skal staves Generelt.

Der er en del engelsk ord/sætninger her og der, og de bør oversættes til dansk.

Jeg er lidt paf over, at du har Languages øverst med russisk, kinesisk, japansk osv osv. Det gør det sværere at tage dig seriøst, og der må for alt i verden ikke stå, at der er tale om automatisk Microsoft Translator-oversættelse. UD!!!

Tilmeldt 28. Feb 12
Skrevet kl. 22:29

mange tak for jers indput jeg gik i gang med siden igår og det er min første hjemmeside

der kommer mange indlæg og laver det om med oversættes  og menuen og ja har selv haft et misbrug som jeg er kommet ud af derfor laver jeg denne side en hjælp til at komme ud af sit misbrug mange tak hilsen seif

Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:29

Den er sådan set ok, men der mangler en del indhold. Der skal flere tekster ind, som er meget mere relevante og har en uddybelse af de forskellige emner.

Logoet ser forfærdelig mht baggrunden, hvor man kan se at farven ikke ret blevet "ramt" 100%, så derfor skal den også rettes. 

Skriv lidt omkring jer selv. Hvem er i, hvad er formålet, hvad skal den person som kommer ind på jeres hjemmeside få ud af den mv..

Der skal absolut arbejdes meget mere med designet + indholdet...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Men kan åbenbart ikke rette i sine indlæg, så jeg må skrive et indlæg mere...

Din menu bør ændres, så du ikke skriver Home. Der bør stå Hjem eller Forside.

Kan godt lide din banner-tekst, Stop hashmisbrug. At det ser ud som bogstaver skrevet med kridt, giver det liv og bevægelse. Udmærket.

Under siden Kontakt er det lidt forvirrende, at der er to formularer: en til at sende dig beskeder, og en til at skrive kommentarer. Under kontakt skal du kun have en formular, hvor brugere kan kontakte dig. Hvis brugere kan skrive kommentarer, så lav en separat underside til formålet.

Under kontakt-formularen behøver du ikke feltet Emne. Folk skriver jo alligevel om emnet i selve besked-feltet.

Hvis du kan undvære Google ads, så gør det, for det ser ikke kønt ud!

I banneret med dobbelt-ansigtet står der "A year with" og til højre "A year without". Er du sikker på, at det er korrekt engelsk at skrive "A year with"? Det lyder u-engelsk i mine ører, men okay, jeg kan godt tage tage fejl, jeg vil bare anbefale dig at tjekke det. Derudover bør du flytte de to sætninger op, så de ikke står nede i et gråt felt, hvor man ikke kan læse ordene.

På forsiden, i venstre side, står der "Skadevirkninger af hash", og lige neden under er der en opremsning. Jeg vil anbefale dig at prøve at skrive noget rigtig tekst, og ikke bare have en opremsning. Du har jo allerede skrevet meget tekst på undersiden om skadevirkninger.

Det er interessant læsning under siden om skadevirkninger, og jeg kan se, at der er meget, jeg ikke ved om hash! (jeg kommer fra det pæne Lille Værløse, så måske derfor...)

Tilmeldt 28. Feb 12
Skrevet kl. 23:06

hej ja der er meget der skal rettes til men den er jo ikke helt færdig siger tak for alle de gode ord kan bruge rigtig meget af jers indput :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)