Men kan åbenbart ikke rette i sine indlæg, så jeg må skrive et indlæg mere...
Din menu bør ændres, så du ikke skriver Home. Der bør stå Hjem eller Forside.
Kan godt lide din banner-tekst, Stop hashmisbrug. At det ser ud som bogstaver skrevet med kridt, giver det liv og bevægelse. Udmærket.
Under siden Kontakt er det lidt forvirrende, at der er to formularer: en til at sende dig beskeder, og en til at skrive kommentarer. Under kontakt skal du kun have en formular, hvor brugere kan kontakte dig. Hvis brugere kan skrive kommentarer, så lav en separat underside til formålet.
Under kontakt-formularen behøver du ikke feltet Emne. Folk skriver jo alligevel om emnet i selve besked-feltet.
Hvis du kan undvære Google ads, så gør det, for det ser ikke kønt ud!
I banneret med dobbelt-ansigtet står der "A year with" og til højre "A year without". Er du sikker på, at det er korrekt engelsk at skrive "A year with"? Det lyder u-engelsk i mine ører, men okay, jeg kan godt tage tage fejl, jeg vil bare anbefale dig at tjekke det. Derudover bør du flytte de to sætninger op, så de ikke står nede i et gråt felt, hvor man ikke kan læse ordene.
På forsiden, i venstre side, står der "Skadevirkninger af hash", og lige neden under er der en opremsning. Jeg vil anbefale dig at prøve at skrive noget rigtig tekst, og ikke bare have en opremsning. Du har jo allerede skrevet meget tekst på undersiden om skadevirkninger.
Det er interessant læsning under siden om skadevirkninger, og jeg kan se, at der er meget, jeg ikke ved om hash! (jeg kommer fra det pæne Lille Værløse, så måske derfor...)