Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan give et tilbud på en hjemmeside??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle aminoer

Jeg har en lille virksomhed ved siden af det andet jeg har som sælge vine. men har ikke rigtig fået lavet en hjemmeside til den. har selv nogle ideer til hvordan den skal fungere men ikke til designet. Men jeg har også nogen krav til den der får opgaven. Har tidligere været uheldig med andre her inde på amino der lovede guld og grønne skove men gav mig noget jeg selv kunne lave.

Hjemmesiden skal gerne sættes op som en webshop, men uden kort betaling( vi tager kun imod bank overførelse). logoet skal gerne være i den rødlig farve som farven på vin.

mine krav.

- at designet er flot og indbydende

- at siden ligner en webshop

- betaling sker først når hjemmesiden er helt færdig

( som sagt har jeg været uheldig med dem som jeg har brugt før til at lave mine hjemmesider. og har man allerede betalt er det svært at få en hjemmeside som man gerne vil have.)

Håber at der er nogen der har mod på dette projekt. i kan skrive til enten her på amino eller på info@erics-vine.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:31

Hej , du kan eventuelt prøve at slå det op som en opgave på Amino freelancer... Der sidder mange dygtige folk klar :)

Held og Lykke med at opbygge en flot indbydene webshop :)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:53

Erics Vine:

men uden kort betaling( vi tager kun imod bank overførelse). 

Hvorfor ikke? Der findes en række løsninger med gratis oprettelse (som Paypal og Ewire), hvor kunder kan betale med alle andre betalingskort end dankort uden visa? Det vil klart forøge salget.

Du behøver altså ikke søge om en betalingsgateway hos NETS

Bare et lille tip

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)