Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vask din bil, mens du er på arbejde

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der kan man bare se :) Så virker ideen jo fint 

Men om den så er i hjembyen og byer i omegen er jo så en anden sag, samt omkostninger med at komme igang.

Udstyret til bilen koster jo nok en del med vandbeholder og strøm nok til støvsugning og andet

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:46

Jeg har ikke lagt mærke til om de selv medbringer vand, men jeg kan forestille mig at det vil kræve en meget stor beholder, eller flere genopfyldninger i løbet af en dag hvis de selv medbringer.

Nu er vand heller ikke så dyrt her i USA. Jeg tror at vores husstands vandregning er på omkring 25 kr. i måneden.

Ja, valet parking er det hvor man bare hopper ud af bilen, og så er der folk til at parkere den, og hente den når man har brug for bilen igen. Jeg bruger det jævnligt, og det sparer tid og besvær. Og så parkeres bilen iøvrigt i et lukket område, så buler og ridser undgås også.

Nogle af de gutter der parkerer har en sjov tjans. De kører i Ferrari, Lamborghini, Bentley, Maserati, Porsche og selvfølgelig masser af Mercedes og BMW på jobbet :-)

Mvh Carsten

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Green CarWash Skrevet kl. 20:48

Hej

Det er en super god ide og den funger.. Du kan skrive til mig så kan jeg hjælpe dig med at komme billigt igang.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:55

Carsten@Nogle af de gutter der parkerer har en sjov tjans. De kører i Ferrari, Lamborghini, Bentley, Maserati, Porsche og selvfølgelig masser af Mercedes og BMW på jobbet :-)

Og sikkert meget fast lav løn, men gode tips Smile

Ja de er sku gode til service over there

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:58

Mo: Mange tak det er dog kun lige en tanke i hovedet lige nu, der skal jo også investeres i en kassevogn så ;) Men udover bilen har jeg ingen ide om hvad det rent faktisk koster og hvordan man bedst muligt får kunderne ind

Kunne også være en service til firmabiler i min landsdel og låne deres vand, mod billig billig vask

Fra ballerup
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:59

men hvad vil folk betale for en omgang vask?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 21:04

Folk burde vil gerne ville ligge det samme som i en vaskehal omkring de 100,- og vælger man at støvsuge og pudse indvendig kan man vel tage lidt mere ?

Snakker vi firmabiler, altså en hel vognpark kan man jo klare en del på sådan en time.. Man burde vil kunne tage 4-5 biler udvendig i timen hvis de holder samme sted.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 23:06

Hvis du vasker bilen udvendig, fjerner insekter og vasker fælgene, Det vil vel tage en 20min pr bil vil jeg tro, du kan nok gøre det hurtigere efter noget øvelse.

Hvad pris angår, så tror jeg at en 100-150kr er en fair pris. Kunden skal lige huske at tage med, at han ikke selv skal bruge 15-20min på at gøre bilen ren, og det betaler de 50kr for og så 100kr for vasken.

Så kan du lave en 3-4 biler i timen hvis de holder ved siden af hinanden.

HVad angår firmabiler, så tror jeg ikke du skal regne med at det er noget i kan klare fra 8-16 mandag til fredag, der er de ude og køre, så skal i tage dem om weekenden eller aftenen, men ikke i dagstimerne.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:20

Articoli.dk - tilføj link:

Mo: Mange tak det er dog kun lige en tanke i hovedet lige nu, der skal jo også investeres i en kassevogn så ;) Men udover bilen har jeg ingen ide om hvad det rent faktisk koster og hvordan man bedst muligt får kunderne ind

Kunne også være en service til firmabiler i min landsdel og låne deres vand, mod billig billig vask

I Agadir i Marokko der parkerer man når man skal på markedet og betaler hvad man synes enten omkring 7 eller 14 dkk. 7 For udvendig og 14 hvis den også skal gøres rent indvendig.

Nogle af dem tjener mange penge dagligt.

Man giver dem ikke nøgler, man lader bare bilen være ulåst.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael R. Gertz:
så 100kr for vasken.

Tror jeg er urealistisk, når man kan vaske bil i Dk for 35-40 flere steder. Ihvertfald i Kbh.

Grænsen går ved 40-50 tror jeg..

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)