Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg snart i mål? sidste feedback

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle flinke Amino`er

Jeg har nu arbejdet på at få rettet de sidste småting som i havde kritik af og følgende er rettet.

Nyt logo.
Nyt topbanner.
Nyt Favicon.
Nye SEO venlige tekster under ”om mediaplace” og i hele forummet.
Stor grøn tilmeld dig knap tilføjet på forsiden.
Hele siden er oversat til dansk.
Forummet er åbent for at gæster kan skrive
Når du tilmelder dig, kan du skrive med det samme, ingen aktiveringsmail.
Chatten er taget af siden igen.

Der er stadigvæk en del SEO arbejde og jeg overvejer en ny blog som ikke er så ustruktureret.
Jeg håber at jeg nu kan satse 100 % på at tiltrække flere bruger og ikke skal bruge tiden på at finde og rette fejl.

Jeg ser frem til jeres ris/ros så jeg kan få fixet de sidste småfejl.

Link: www.mediaplace.dk

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 19:18

Slet ingen som vil give lidt feedback :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads.

Ved godt, at du virkelig kæmper med det her projekt, så ville faktisk meget gerne kunne melde tilbage, at "nu er den der". Men personligt har jeg det lidt sådan, at det, der er ændret, egentlig er i "småtingsafdelingen".

Designet er for mig stadig meget lidt attraktivt (logisk nok, eftersom der ikke rigtigt er ændret noget). Det ser rodet ud i mine øjne; ikke særligt indbydende. Jeg ville sgu få fat i en dygtig grafiker, der ikke er alt for dyr. Få nogle andre øjne ind over og få det hele til at se mere overskueligt og tiltalende ud.

Jeg bliver stadig forvirret. Ved stadig ikke helt præcist, hvad "pay-off'en" er for mig som besøgende. Siden er sådan lidt "all-over-the-place". Men det kan godt være, jeg bare ikke er i målgruppen?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 19:45

hej

jeg synes den er super flot, men ja det er som altid et kæmpe arbejde at få "kunder i butikken", men flot side,

held og lykke

www.fuglelex.dk

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:51

Hej Mads,

Fedt at se at du arbejder med forbedringer.

Jeg synes personligt ikke at designet er særlig tiltalende, ligesom Thomas, men når det så er sagt, så er der kun 1 vej frem. Prøv at kigge rundt på nettet efter designs som du inderligt synes er fede, konverteringsdygtige, overskuelige og flotte.

Hvis du først har en god idé til et design - og kan vise nogle eksempler frem på hvad du mener kan det gøres forholdsvist billigt :-)

Hvis du ikke er i humør til denne metode kan du altid prøve 99designs eller lign. for her kan du med garanti også få noget som, efter min mening, overstiger dit design.

Held og lykke!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 19:54

@ Tyllegris

Tak for de positive ord om siden

Jeg har et andet design i tankerne, da jeg synes at siden er lidt for grå og hvid, jeg har dog haft min fokus på de småting som kom op i den sidste feedback tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12

For mig er designet ok, for det er ikke designet, som trigger i forkert retning. Det er faktisk layoutet, og jeg hælder til Thomas' meninger: Siden giver ikke en bruger en spontan forståelse for, hvad din side egentlig vil. Man (i hvert fald jeg) er nødt til at begynde at lede og læse, førend det går op for mig, hvad formålet er. Man kan sige, at det i banneret står, hvem siden henvender sig til, jo-tak, men banneret skifter hurtigt! Man har 3,87 sekunder, før banneret viser et nyt billede! (Jeg overdriver lidt...)

Jeg vil anbefale dig nogle billeder/fotos på forsiden. Disse kan hjælpe brugeren til en spontan forståelse, og samtidig vil det live op.

I samme øjeblik, man fatter, hvad siden handler om, betyder designet mindre. Jeg synes egentlig, at det er meget pænt. Men layoutet er forvirrende, fordi der er små firkanter her og der og alle vegne. Det er sådan set også ok, men dine aktuelle overskrifter hjælper ikke nye brugere. Men det kan rettes...

Vær opmærksom på forsidens faneblad: Der står Forsiden i browseren! Det er ret lidt informativt! (Jeg bruger Chrome).

Der er vist en tekst-smutter på forsiden, idet der står: "Du er kommet til Danmarks nye debat side for alle med interesse for medier, det vil alt som har med internettetradio/tv og mobile medier."

Måske er min skærm for smal, for når jeg copy/paster det ind i Notepad, står der ikke længere "...det vil alt som har...", men derimod "...det vil sige alt som har...".

Endvidere synes jeg, at sætningen bør afsluttes med "... at gøre", så der står: "...det vil sige alt som har med internettet, radio/tv og mobile medier at gøre."

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:33

den lyse blå farve tekst gør man skal bruge mere tid opdage menu punkter der skriger de andre ting mere kasser reklamer der er mere mørk farve, det gør øjne finder første de steder med største forskel der er banner videre redhost og børnfonden 

ved fokus dine punkter holde i samme farve hele vejen igennem ville sides punkter klart være lettere at se og en lidt mere mørke tekst farve i sær menuen.

videoen den er lavet alt for lys blå farve der skal tænkes hvilken baggrund man sætter den fremtoner slet ikke nok på en hvid baggrund der ville også mørk farve fange mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:25

syntes det ser "ok" ud. Det er et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46

Spændende webside.

Jeg har et spørgsmål til dig, jeg så noget interessant på startsiden!

"Tag cloud" - er det tags der hjælper med SEO? Jeg tænkte på om sådan en boks med direkte tekst tags let blev opfanget af google og andre søgemaskiner.

Held og lykke med din webside :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)