Jeg ved ikke om det kun er hos mig, men synes godt nok siden var langsom at loade. Jeg sidder på en 8mbit forbindelse, så der burde ikke være noget problem der.
Sociale medier vil der snarest blive taget aktion på......
Footeren får tilføjet tekst senere i dag, forhåbeligt. Og CVR kommer også på snarest.
Webshoppen kommer online snarest..... Vi skal jo vise produktet og prisen frem. Og så ordrene i starten have lidt længere leveringstid, jeg afventer en sending fra leverandøren snarest.
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Jeg ved ikke om det kun er hos mig, men synes godt nok siden var langsom at loade. Jeg sidder på en 8mbit forbindelse, så der burde ikke være noget problem der.
Siden loader vildt hurtig på min computer... Der findes forskellige værktøjer til at test det, men jeg tror ikke trådstarter har et problem.
Det kan være der er nogle andre her i tråden der kan vurdere sitets hastighed på deres computer.
Det er jeg helt klar over. Jeg har allerede oplevet det, men det gør jo ikke produktet mindre smart, til kvinder der kan have behov for at stå op og tisse.
Der er selvfølgelig nogle barrierer der skal nedbrydes. Jeg til prøve nordvest med nogle artikler eller noget en at gøre opmærksom på min eksistens og for at hype P-Mate lidt
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.