Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gammel hjemmeside trænger til nyt styresystem men hvad skal man vælge !

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har kostplanen.dk som jeg rigtig gerne vil have lavet om så at jeg kan ændre ting på siden uden at skulle gøre det i koden hver gang. Jeg kan ikke sige så meget mere end dette da jeg ikke vil kunne beskrive det bedre. 

Den skal have de funktioner den har nu bare i noget hvor jeg kan ændre små ting jeg har ikke brug for et sindsygt admin panel men kunne jeg få lov at ændre en url og måske lidt tekst og sætte et link ind hist og her ville jeg være nået langt ! 

Hvad syntes i jeg skulle gøre ? 

Ville man kunne forklare en russer hvad dette går ud på ?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:30

Hej Thomas,

Der er jo mulighed for at du kan få et såkaldt CMS-system, der netop er et system til at du nemt kan vedligeholde din hjemmeside uden at skulle ind og kode hver gang eller betale en dyr timepris til et webbureau.

Hos Danhost fører vi for tiden et kampagnetilbud på webdesign, der opsættes i et vores nyeste CMS-system. Prisen lyder på 4.995,- for at lægge din eksisterende side over i systemet. Derfra får du altså et brugervenligt system, der giver dig den letteste måde at vedligeholde din hjemmeside på.

Se også vores hjemmeside www.danhost.dk/webdesign

Vi har fået meget ros for brugervenligheden af CMS-systemet - og du har selvfølgelig mulighed for at kontakte os for at prøve den gratis demo. CMS-systemet koster 399,- i månedligt abonnement og er inkluderet hosting og 1 GB webhotel. Dertil er der ingen bindingsperiode udover den periode du har betalt for.

Jeg synes du skal kontakte os på salg@danhost.dk hvis du er interesseret. Og så kan vi tales ved omkring mere dybdegående informationer om din hjemmesides funktioner.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

P.S.: Der er indbygget et søgeordsoptimerings-funktion der guider dig igennem opsætning og metatags trin for trin - så her behøver du ingen teknisk baggrundsviden. Du skal blot kende din egen branche/produkt.

Danhost yder gratis support, hvilket kan være en stor hjælp for mange iværksættere.

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 09:37

Der er kun WordPress hvis du spørger mig. Du skal kun betale alm udgift til dit web hotel. Selve WordPress er open source og gratis. Det på dansk og det er brugervenligt og til at bruge.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:43

Ok jeg tror jeg skal forklare mig lidt bedre :) på kostplanen kan man få lave en uge plan over hvad man skal købe ind og de tilhørende opskrifter til dette og denne er lavet ud fra oplysninger man selv taster ind i systemet eks pris kalorier ting man ikke kan tåle osv. Det ville være super cool at få dette lavet i et cms system men jeg tror det ville blive meget meget dyrt med mindre der sidder en ude i skyen der kan lave dette som et eks plugin til wordpress eks. eller måske magento det ville jo være ypper cool at alle ingredienser er varenumre i magento og ville efter man har fået sin kostplan blot trykker på køb :) 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvem kan kode dette i wordpress uden det koster 100000

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:26

René Sejling:
Der er kun WordPress hvis du spørger mig.

Samt alle de andre CMS'er

Meget af det der skal laves er ren kode så det kan enten laves i php eller .net - men det er også vigtigt at se på om der skal kodes noget om eller om koden er så "ren" så den er nem at kopiere over.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danhost ApS:
Vi har fået meget ros for brugervenligheden af CMS-systemet

Hvordan vil jeres system kunne håndtere det som Thomas har lavet? Kan jeres system udvides og hvem skal evt. gøre dette? Køre I det på shared eller kører det i sin egen sandbox?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07

Dette er ulempen ved CMS folk.

Nogle gange egner det sig bedre at lave en custom løsning som er specifik for den enkelte kunde.
I know, man kan sætte så meget op i Wordpress og diverse CMS'er, men det bliver noget fiks fakseri.

Medmindre man har behov for alle funktioner til sider som wordpress og andre tilbyder, ville jeg klart foretrække at lave et custom system til det. Også for den videre fleksibilitets skyld.

Måske misser jeg noget? 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:40

Jeg har også tænkt meget over om noget bygget fra bunden ikke ville være det bedste men det jeg har nu er jeg ikke glad for og det har måske gjort jeg helst vil have noget jeg kender

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:03

Det er fornuftigt hvad Zaphod siger, men mine erfaringer med at bygge op fra bunden har vist sig at så glemmer man hjertet i siden som netop er administrationen. Hvis den ikke er på plads så kan din side være nok så flot men du vil sidde og bande og svovle over at du skal klikke så mange gange for at lave nogle simple ting.

Nu er jeg selv .net programmør og vil pege på Umbraco - netop fordi at her er administrationen gennemtænkt og jeg har lavet flere løsninger i den som virker genialt (kunders ord).

Men hvis du vil have en ny side så skal du sætte dig ned og brainstorme fuldstændig. Du skal tænke på hvordan du skal arbejde med siden og hvordan den skal virke for brugerne.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)