Hej Jeg har kostplanen.dk som jeg rigtig gerne vil have lavet om så at jeg kan ændre ting på siden uden at skulle gøre det i koden hver gang. Jeg kan ikke sige så meget mere end dette da jeg ikke vil kunne beskrive det bedre. Den skal have de funktioner den har nu bare i noget hvor jeg kan ændre små ting jeg har ikke brug for et sindsygt admin panel men kunne jeg få lov at ændre en url og måske lidt tekst og sætte et link ind hist og her ville jeg være nået langt ! Hvad syntes i jeg skulle gøre ? Ville man kunne forklare en russer hvad dette går ud på ? |
Hej Thomas,
Der er jo mulighed for at du kan få et såkaldt CMS-system, der netop er et system til at du nemt kan vedligeholde din hjemmeside uden at skulle ind og kode hver gang eller betale en dyr timepris til et webbureau.
Hos Danhost fører vi for tiden et kampagnetilbud på webdesign, der opsættes i et vores nyeste CMS-system. Prisen lyder på 4.995,- for at lægge din eksisterende side over i systemet. Derfra får du altså et brugervenligt system, der giver dig den letteste måde at vedligeholde din hjemmeside på.
Se også vores hjemmeside www.danhost.dk/webdesign
Vi har fået meget ros for brugervenligheden af CMS-systemet - og du har selvfølgelig mulighed for at kontakte os for at prøve den gratis demo. CMS-systemet koster 399,- i månedligt abonnement og er inkluderet hosting og 1 GB webhotel. Dertil er der ingen bindingsperiode udover den periode du har betalt for.
Jeg synes du skal kontakte os på salg@danhost.dk hvis du er interesseret. Og så kan vi tales ved omkring mere dybdegående informationer om din hjemmesides funktioner.
Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost
P.S.: Der er indbygget et søgeordsoptimerings-funktion der guider dig igennem opsætning og metatags trin for trin - så her behøver du ingen teknisk baggrundsviden. Du skal blot kende din egen branche/produkt.
Danhost yder gratis support, hvilket kan være en stor hjælp for mange iværksættere.