10 gode råd: Sådan opbygger du en god mailingliste - og får succes med dine nyhedsbreve Enhver email marketing succes begynder og ender ved aktiviteten ”forberedelse”. Planen skal først være på plads, før du begynder at opsamle modtagere. Du skal vide hvad der skal ske efter din potentielle kunde har tilmeldt sig, hvad modtager de Råd nr. 1 – Et godt velkomstflow er starten på et godt forhold Det første gode råd er essentielt. Du skal have en plan for, hvad kunderne skal modtage, efter de har tilmeldt sig din mailingliste. Men selvom det burde være selvfølgeligt – har langt de fleste virksomheder ikke denne plan på plads. ”Et godt velkomstflow, der tager den nye modtager af virksomhedens nyhedsbrev godt i hånden, gør hele forskellen på succes og fiasko”, fortæller Kim Østergaard fra rådgivningsvirksomheden Loyalitet.com og email marketing virksomheden MailPlatform.dk. Den første mail i et velkomstflow har en 6 gange så høj åbningsrate, som de normale ugentlige nyhedsbreve. Og lægger man en serie af tre velkomponerede velkomstmails sammen, og kigger på betydni Læs mere den 4 sider lange artikel her: http://mailplatform.dk/artikler-presse/10-gode-rad-sadan-opbygger-du-en-god-mailingliste-og-faar-succes-med-dine-nyhedsbreve/ |
tak for de gode råd.