Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om abcleg bloggen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Super mange tak for de søde ord om siten, I må gerne sende kritik eller kommentar ved grafisk opsæt. Nå men vi har jo oprettet nogle lidt specielle tiltag, da vi ikke kun ønsker at være et indkøbs sted, derfor har vi oprettet en blog http://www.blog.abcleg.dk/ (kan tilgåes fra forsiden også).

 

Jeg kunne enormt godt tænke mig at høre, hvad er jeres førstehånds indtryk er?- synes I at man kan tilkoble blog til www.abcleg.dk som vi har gjort eller er vi i rampen :-) ?

 

Bedste hilsner

 

Anja Harms


 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg synes det med bloggen er en super skøn ide du har fået dig der..


Og jeg er ret sikker på at hvis du blogger om noget relevant at du lyn hurtigt vil se dit besøgs og salgs tal stige :)

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Anja!



Det er en super flot blog og jeg blev ekstra begejstret, da jeg faldt over ”Gramatiksangen” nu skulle selv jeg  kunne lærere det. Det næste jeg fik øje på var bankospillet med alle de der kedelige ord … super ide - det er allerede printet ud … jeg er sikker på at min søn på 8 år vil hygge sig når vi spiller, specielt hvis der er rigtige banko gevinster .



Det er en lækker blogside, med vigtig og relevant information til forældre og det tiltaler mig at du gør det så personligt. FLOT!  

 


Side 1 ud af 1 (3 indlæg)