Så har Amino fået sit eget nyhedsbrev og når der er folk nok der har tilmeldt sig, så bliver det også sendt ud :-) Så meld dig til i dag, jeg lover kun at sende det ud, når der er noget at fortælle!
Jeg vil også benytte lejligheden til at takke eBrev der har sponseret løsningen, jeg bruger dem i forvejen til mit Thorborg Nyhedsbrev der kommer ud til små 9.000 mennesker og det virker super!
Hvorfor ikke blot publicere informationerne herinde? Det forekommer da ret redundant, at man foruden en bruger herinde også skal tilmelde sig et nyhedsbrev for at finde ud af hvad, der sker. Nyhedsbreve er trods alt en helt anden kommunikationsform end den, Amino ellers står for - nemlig envejs.
[QUOTE]Dato: 16-05-2007 18:42:05 Forfatter: Acro Hvorfor ikke blot publicere informationerne herinde? Det forekommer da ret redundant, at man foruden en bruger herinde også skal tilmelde sig et nyhedsbrev for at finde ud af hvad, der sker. Nyhedsbreve er trods alt en helt anden kommunikationsform end den, Amino ellers står for - nemlig envejs.
Jeg syntes da det er meget godt med et nyhedsbrev. F.eks. hvis man har været væk fra Amino et stykke tid, ja så kan man lynhurtigt blive opdateret med et nyhedsbrev.
Tak til jer alle for jeres tilmeldinger :-) Grunden til at lave et nyhedsbrev er at det er en mere effektivk måde at kommunikere hurtigt på. Hvis der er planlagt nedetid etc. så er jeg sikker på at alle læser det. Ofte er det ikke mere end et par hundrede der læser de nyheder jeg skriver her de første par dag og med et nyhedsbrev kan jeg nå flere tusinde.
Men det kræver at i melder jeg på og gør i ikke, så er i selv ude om det ;-))