Jeg har en import af knive (til køkkenet). Det sker nogle gange at jeg ikke får leveret knive i en ønsket emballage, eller en emballage af for ringe kvalitet i forhold til kvaliteten af knivene. Er der nogen der har nogle referencer til nogle der kan lave sådan emballage? Jeg forstiller mig en sort æske, men noget blødt for, og en rude i så man kan se kniven. |
Hej Anders,
Det absolut bedste og billigste er at forsætte med at importer knivene færdigpakket i emballage.
1) du finder ikke en standard emballage som passer til netop din størrelse og skal dermed investere i stanseværktøj, produktionsopstart og rudeklæb.
2) indlæget som du beskriver er nok et flock-indlæg - dvs. vacummformet plast med en velour lignende overflade. Dette kræver et værktøj til 20-40.000 i DK alt efter producent/oplag
3) du skal stå for indkøb og ekstra håndtering og pakning af emballage i DK
Jeg vil anbefale at du i stedet fokuserer på at få din emballage dokumenteret og specificeret. Dette giver dig mulighed for at lave QA inden varen bliver afsendt - og du har dermed mulighed for at afvise en forkert emballage produktion på et sagligt grundlag.
Ønsker du alligevel at finde leverandører i DK, kan du sende mig et foto af emballagen, størrelse og oplag, så jeg er 100% sikker på at jeg kan henvise til den/dem som passer bedst til dig. Har du brug for dokumentation på din emballage er du også velkommen til at kontakte mig.