Hej med jer Jeg står for at skulle lancere et produkt i Danmark, og planen er at det skal markedsføres ved at lave en mødebooking kampagne, og den vej igennem finde virksomheder der er interesseret i en præsentation fra en af vores sælgere. I første omgang bliver det ca. 10 salgsmøder - så en pause hvor vi evaluerer resultatet af disse - og herefter et fast antal møder hver måned. Jeg har fået et par tilbud allerede fra telemarketing virksomheder, men priserne, og virksomhedernes indgangsvinkel til opgaven, svinger utrolig meget, så jeg har ikke fundet noget jeg synes lød helt fornuftigt endnu. Det jeg søger er enten en eksisterende telemarketing virksomhed som ønsker at give et tilbud på opgaven, eller en enkeltperson med mødebooking erfaring som vil arbejde freelance med opgaven. Du skal have erfaring med mødebooking, og også være i stand til at komme med inputs til målgruppe og udformning af manus til opgaven. Hvor vidt afregning bliver efter antal bookede møder, eller en timepris kan vi snakke om. Lidt om produktet der skal sælges: Jeg vil ikke gå i detaljer her, men kort fortalt er der tale om et webbaseret system, til alle typer af ledere, som skal hjælpe dem med at holde styr på en del af de processer der er obligatoriske når man har medarbejdere under sig. Det er nemt at påvise en rigtig god ROI på produktet, og det er et marked der ikke er den store konkurrence på. Jeg forudser at den største udfordring bliver at komme igennem til den rigtige beslutningstager - har du den først i dialog tror jeg at selve bliver nemt at skabe interesse omkring. Lad mig høre fra jer! |
hej Morten..
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om produktet. fordi jeg har erfaringer med salg og mødebooking over telefon, og vil helt sikkert kunne komme med forslag til manus og målgruppe.